SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najgorsze polskie reklamy z Chamletami 2011

Po raz drugi przyznano Chamlety - nagrody dla najgorszych polskich reklam i designów marketingowych. Jedno z wyróżnień otrzymał spot wyborczy kandydatki do Sejmu z SLD.

Chamlety 2011 zostały przyznane przez kapitułę, której członkami są prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann (TBWA Germany), prof. Dariusz Doliński (Psychologia Społeczna), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Aleksy Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), prof. Jerzy Jastrzębski (Uniwersytet Wrocławski), prof. Andrzej Zawada (Uniwersytet Wrocławski), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski). Jednocześnie na portalu Gazeta.pl rozpoczęło się głosowanie internautów na Super Chamleta.

W tym roku Chamlety przyznano w pięciu kategoriach:

reklama prasowa - firma Ruck-Zuck, za koncepcję wizualną

reklama zewnętrzna - sieć restauracji STP, za bezprawne wykorzystanie wizerunku ptaka

 

reklama społeczno-polityczna - Katarzyna Lenart z Sojuszu Lewicy Demokratycznej, za kreatywność i odwagę


reklama filmowa - Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, za ilość wykształconych studentów oraz coraz częstsze pojawianie się w rankingach

program communication design - firma ActivLab, za podwójną promocję chamleta otrzymuje

 

Konkurs jest organizowany przez Communication Design, Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wydział Zamiejscowy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najgorsze polskie reklamy z Chamletami 2011

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl