Najlepsze reklamy Super Bowl

Telewizyjną relację z finału rozgrywek ligi NFL obejrzała rekordowaliczba widzów, a jednym ze zwycięzców okazała się firmaAnheuser-Bush.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najbardziej popularnym reklamodawcą w trakcie Super Bowl okazałsię koncern piwowarski Anheuser-Bush ze swoimi spotami promującymimarki Bud i Bud Light - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie firmy comScore.

49 procent respondentów pytanych o to, spoty którychreklamodawców wyemitowane w trakcie Super Bowl chcieliby jeszczeraz obejrzeć, wskazało na Anheuser-Bush (Bud/Bud Light). Następne wkolejności okazały się tutaj: Pepsi (28 procent), Coca Cola (25procent), FedEx (18 procent) oraz Bridgestone (17 procent).

Z badania comScore wynika również, że około 11 procentrespondentów korzystało w trakcie relacji z meczu z internetu, abysprawdzać statystyki i najnowsze informacje, a 3 procent postawiłow sieci swoje pieniądze na zakłady związane z meczem.

Z kolei 13 procent badanych po meczu obejrzało w sieci reklamę,która została nadana w trakcie Super Bowl. Także 13 procentodwiedziło stronę internetową reklamodawcy, a spośród nichnajwięcej osób kierowało się do serwisów GoDaddy.com, Coca Coli iPepsi.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił