„Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy” w kampanii FM Banku

W radiu, internecie, BTL-u i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa FM Banku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy”, przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy” w kampanii FM Banku

Startująca 22 października kampania FM Banku stanowi część jego akcji re-launchowej. - Kampania ma na celu budowę świadomości marki, wsparcie sprzedaży oraz umocnienie wizerunku FM Banku jako „pierwszego banku w świecie mikrofirm”, tj. wskazującego najlepsze rozwiązania dla przedsiębiorców, wspierającego ich na każdym etapie i w każdym obszarze funkcjonowania firmy - opisuje Michał Zielke, wiceprezes FM Banku.

W akcji prezentowana jest szeroka oferta usług finansowych i pozafinansowych FM Banku ułatwiających prowadzenie własnego biznesu. Na potrzeby kampanii stworzono nowy claim banku: „Pierwszy bank w świecie mikrofirm”, a także hasło: „Wskazujemy najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy”. Kompetencje banku zostały określone w oparciu o trzy oferty: finansowanie, zarządzanie bieżącymi finansami i pakiety usług dodatkowych.

grafika

Kampania, podobnie jak nowa oferta FM Banku, jest skierowana głównie do mikroprzedsiębiorców, podkreślając jej takie elementy jak konta firmowe z dodatkowymi usługami (np. opieką medyczną i pomocą prawną) oraz zniżki. Motywem graficznym reklam jest drogowskaz, który . wskazuje idealne rozwiązania dla mikrofirm.

grafika

Akcja - zaplanowana do końca listopada - obejmuje radio, internet (reklamy display, performance, e-mailingi, działania w social media, nowa wersja serwisu banku), materiały BTL i POS, reklamy na stacjach benzynowych i na autobusach oraz lifting wizerunku placówek banku. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Infinity Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu