SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy” w kampanii Lidla (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci supermarketów Lidl. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy”.

„Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy” w kampanii Lidla (wideo)

W kampanii supermarketów Lidl wykorzystywane są dwa spoty telewizyjne, w których młoda kobieta ze sklepowym wózkiem podróżuje po Hiszpanii, Francji i Włoszech, jedząc tamtejsze owoce i warzywa, a na końcu trafia do Polski. Taki przekaz ma podkreślać, że w sieci Lidl dostępne są zarówno polskie, jak i zagraniczne artykuły. Kampania - skierowana przede wszystkim do młodych osób - podkreśla młodość, świeżość i wolność wyboru jako cechy związane z tymi sklepami.



Akcja reklamowa od 10 października jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz w 400 supermarketach Lidl w całym kraju (billboardy i plakaty).

  • Więcej informacji:
  • Lidl
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy” w kampanii Lidla (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
milko
Bardzo fajny spot :)
8 8
odpowiedź
User
ekspert
rewelacja ;)
8 8
odpowiedź
User
pod_wrazeniem
bardzo sympatyczny spot i genialna muzyka!!! ktoś wie co to za utwór?
8 8
odpowiedź
User
PS
Mark Ronson & The Business Intl - "Somebody To Love Me"
8 8
odpowiedź
User
hymf
http://www.youtube.com/watch?v=b_zQIpuB ... re=related Świetna ta piosenka ;D
8 8
odpowiedź