"The Umbrella Academy " hitem streamingu w USA

W pierwszym tygodniu sierpnia amerykańscy widzowie serwisów streamingowych najczęściej oglądali serial "The Umbrella Academy", dostępny na Netfliksie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"The Umbrella Academy " hitem streamingu w USA

Dane na temat najpopularniejszych produkcji dostępnych w serwisach streamingowych w USA podał tamtejszy oddział Nielsena. Pracowania policzyła, ile minut widzowie poświęcają na oglądanie danego tytułu w relacji do liczy dostępnych odcinków. Pierwsza edycja rankingu TOP 10 obejmuje okres od 3 do 9 sierpnia. Zestawienie obejmuje tylko tytuły dostępne na Netfliksie oraz Amazon Prime Video.

Pierwsze miejsce zajmuje oryginalny serial Netfliksa "The Umbrella Academy ". 20 odcinków serii było oglądanych łącznie ponad 3 miliardy minut (dokładnie 3,011 mld minut).  Drugi sezon serialu zadebiutował na Netfliksie 31 lipca.

Miejsce drugie zajmuje także dostępny na Netfliksie w USA serial " Shameless", oryginalnie produkowany przez Showitime. Na ten serial amerykańscy widzowie poświęcili w streamingu 1,125 mld minut.

Kolejne miejsce zajmują produkcje od lat znane z amerykańskiej telewizji - "Chirurdzy" ("Grey’s Anatomy "), "Biuro" ("The Office "), "Zabójcze umysły" ("Criminal Minds").

Część tytułów jeszcze tylko przez kilak miesięcy będzie dostępnych na Netfliksie (przy czym mowa tylko o rynku amerykańskim), potem zostaną przeniesione na inne serwisy streamigowe. Tak będzie w przypadku produkcji NBC, które niebawem trafią na nowy serwis Peacock. "The Office" zniknie z biblioteki Netfliksa w USA w styczniu przyszłego roku, a "Parks and Recreation" już w październiku br.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojenne-dziewczyny-i-o-mnie-sie-nie-martw-netflix-jak-odbierac-opinie-seriale-tvp ##

Lista najpopularniejszych tytułów w streamingu w USA

1. "The Umbrella Academy" (20, 3,011)*

2. Shameless (120, 1,125)

3. "Grey’s Anatomy" (361, 918)

4. "The Office" (192, 897)

5. "Criminal Minds" (277, 697)

6. "NCIS" (353, 524)

7. "In the Dark (26, 418)

8. "Dexter" (96, 316)

9. "Supernatural" (321, 315)

10. "Parks and Recreation" (121, 304)

*W nawiasie podano liczbę odcinków oraz liczbę minut poświęconych na tytuł, liczone w milionach

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day