SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?


Informacje, publicystyka, media

Serwisy informacyjne Onet.pl zanotowały ponad 800 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon więcej niż w lutym. Wzrosty popularności przeważają zresztą w całej górnej połowie zestawienia. Jedynie witryny informacyjne Inforu straciły w porównaniu do lutego 130 tys. real users i spadły o trzy miejsca.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne6 875 005255 114 94438,77%tak
2Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne6 138 039147 276 21734,62%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne5 107 360201 952 75928,81%tak
4Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne3 554 48770 191 19020,05%tak
5Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne3 231 75178 301 99318,23%tak
6Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka3 118 21637 591 47817,59%tak
7Grupa TVN - Serwisy informacyjne2 438 01568 077 45013,75%tak
8Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne1 552 10134 885 3688,75%tak
9Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne1 360 22719 659 5137,67%tak
10Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne1 207 96919 625 0846,81%tak
11se.pl1 159 8049 542 4216,54%tak
12Grupa TVP - Serwisy informacyjne1 126 47011 913 6306,35%tak
13Grupa Infor - Informacje1 107 69919 272 7786,25%tak
14Grupa Google - Serwisy informacyjne867 636-4,89% 
15trojmiasto.pl812 826-4,58% 
16Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne751 4295 908 1824,24%tak
17eioba.pl672 714-3,79% 
18Grupa Polskie Radio536 3276 445 6913,02%tak
19otopr.pl508 230-2,87% 
20teleman.pl451 4934 988 6542,55%tak

 
Kultura, rozrywka

W porównaniu do lutego youtube.com zyskał ponad 300 tys. użytkowników, a serwisy rozrywkowe Onet.pl – ponad 200 tys. Za to strony z rozrywką Gazeta.pl zanotowały prawie 200 tys. real users mniej niż w lutym i przesunęły się o dwie pozycje w dół.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com10 442 867-58,90% 
2Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe7 749 4311 360 700 11443,71%tak
3Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe6 823 253509 605 51638,48%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe5 978 790449 645 76833,72%tak
5Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe4 286 751336 718 12224,18%tak
6Grupa Google - Serwisy rozrywkowe3 606 831-20,34% 
7imageshack.us3 343 654-18,86% 
8filmweb.pl3 259 506155 435 53018,38%tak
9demotywatory.pl3 142 541415 954 82317,72%tak
10Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe2 939 76853 090 76116,58%tak
11Grupa Spilgames2 847 358264 326 71916,06%tak
12wyspagier.pl2 605 855-14,70% 
13Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe2 451 398-13,83% 
14wiaderko.com2 299 859-12,97% 
15Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe2 236 12917 466 45012,61%tak
16tekstowo.pl2 074 34634 629 91311,70%tak
17wolnifarmerzy.pl2 013 529-11,36% 
18Grupa Gry-online.pl1 851 08942 715 36410,44%tak
19poszkole.pl1 829 310266 320 74710,32%tak
20warofdragons.pl1 717 293-9,69% 

 


Motoryzacja

otomoto.pl odwiedziło ponad 400 tys. internautów więcej niż w lutym, dzięki czemu serwis przekroczył poziom 4 mln real users. Witryna zdecydowanie dominuje w tej kategorii pod względem liczby odsłon. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1otomoto.pl4 254 227430 202 58923,99%tak
2Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne2 109 98533 201 54711,90%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne1 724 54237 790 0399,73%tak
4Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne1 527 82434 342 8868,62%tak
5Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne1 456 96220 113 3068,22%tak
6Grupa Polskapresse - Motoryzacja1 157 71032 617 2116,53%tak
7autocentrum.pl1 139 26825 417 9606,43%tak
8Grupa V10.pl880 580-4,97% 
9Grupa Mobile759 285-4,28% 
10Grupa Auto.pl691 4867 317 0983,90%tak
11Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne683 4365 265 4903,85%tak
12Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne643 1416 510 0823,63%tak
13autogielda.pl557 05415 700 8623,14%tak
14Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne512 7606 431 1432,89%tak
15scigacz.pl453 7625 165 8982,56%tak
16forumsamochodowe.pl425 8581 570 0542,40%tak
17autoteam.pl407 174-2,30% 
18motonews.pl306 6112 039 4191,73%tak
19autogaleria.pl275 0243 542 9241,55%tak
20Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne251 6701 486 8881,42%tak


Budownictwo i nieruchomości

Liderujące w tej kategorii witryny budownicze Gazeta.pl i Muratora zyskały w porównaniu do lutego po ok. 350 tys. użytkowników. Natomiast zasięg otodom.pl przekroczył 1 mln real users. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Gazeta.pl - Budownictwo1 773 45125 018 80110,00%tak
2Grupa Murator - Budownictwo1 722 12120 038 1759,71%tak
3otodom.pl1 168 90631 068 2036,59%tak
4Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości646 27133 858 7563,64%tak
5Grupa Oferty.net625 30312 968 2933,53%tak
6nieruchomosci-online.pl616 21111 483 1313,48%tak
7Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo583 6239 396 3473,29%tak
8Grupa Interia.pl - Budownictwo567 64831 153 4673,20%tak
9Grupa Meble.pl - Budownictwo535 888-3,02% 
10Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości526 2433 160 3422,97%tak
11domiporta.pl510 16814 376 4772,88%tak
12Grupa e-budownictwo.pl473 5564 557 9502,67%tak
13Grupa o2.pl - Budownictwo388 5213 636 0202,19%tak
14Grupa Onet.pl - Budownictwo352 7997 879 0601,99%tak
15Grupa Dom.pl - Budownictwo350 6145 086 9871,98%tak
16dom.money.pl307 4184 435 5401,73%tak
17szybko.pl300 0094 664 6271,69%tak
18skyscrapercity.com292 251-1,65% 
19budnet.pl238 285631 1901,34%tak
20nportal.pl227 7262 167 8941,28%tak


Edukacja

Duże wzrosty zanotowały dwie najważniejsze grupy serwisów edukacyjnych: Wikipedia zyskała ponad 600 tys. użytkowników, a Google – ponad 750 tys. Z kolei witryny edukacyjne Gazeta.pl odwiedziło 600 tys. internautów więcej niż w lutym, a strony edukacyjne Onet.pl – prawie 450 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja9 075 903-51,19% 
2Grupa Google - Edukacja4 261 490-24,03% 
3Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne4 099 56535 129 50323,12%tak
4Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne3 663 97736 497 95420,66%tak
5bryk.pl2 172 07010 752 60012,25%tak
6Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne1 659 79918 635 5039,36%tak
7shvoong.com1 556 314-8,78% 
8zadane.pl1 555 552-8,77% 
9Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne1 417 53516 681 9737,99%tak
10Grupa Netstel1 385 721-7,82% 
11klp.pl1 355 030-7,64% 
12zgapa.pl1 216 2833 250 5836,86%tak
13szkolnictwo.pl1 158 1257 552 2646,53%tak
14Grupa Ling.pl1 092 663-6,16% 
15pwn.pl -> Serwisy edukacyjne PWN1 004 1896 028 0595,66%tak
16translate.pl910 553-5,14% 
17ebuda.pl878 932-4,96% 
18ang.pl827 1258 806 1514,66%tak
19ostatnidzwonek.pl717 005-4,04% 
20interklasa.pl697 193-3,93% 


Erotyka

Wśród witryn erotycznych najpopularniejsze są niezmiennie livejasmin.com i redtube.com – w porównaniu do lutego zyskały one po ponad 150 tys. real users. Natomiast pornhub.com zanotował co prawda niewielki wzrost zasięgu, ale spadł z trzeciego na piąte miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1livejasmin.com1 934 633-10,91% 
2redtube.com1 805 956-10,19% 
3xvideos.com1 168 694-6,59% 
4adultfriendfinder.com1 078 853-6,08% 
5pornhub.com1 076 497-6,07% 
6zbiornik.com909 276-5,13% 
7streamate.com845 972-4,77% 
8Grupa Wirtualna Polska - Erotyka822 39893 191 8104,64%tak
9wildsex.pl736 903-4,16% 
10xnxx.com684 563-3,86% 
11sex-blog.pl680 250-3,84% 
12erodate.pl666 146-3,76% 
13starsex.pl610 339-3,44% 
14tube8.com588 465-3,32% 
15xhamster.com500 043-2,82% 
16Grupa rXmedia493 949-2,79% 
17sextv1.pl489 356-2,76% 
18fotka.sex.pl468 014-2,64% 
19slap.pl454 600-2,56% 
20bzykanie.com.pl453 145-2,56% 


Serwisy sportowe

Serwisy sportowe Onet.pl straciły w porównaniu do lutego 350 tys. real users i 23 mln odsłon, ale utrzymały pierwsze miejsce. Niewielkie spadki popularności zanotowały również inne czołowe witryny z tej kategorii. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe3 652 720140 789 10120,60%tak
2Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe3 536 28167 903 42719,94%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe3 443 459130 190 85119,42%tak
4Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe1 659 68678 308 3929,36%tak
5Grupa o2.pl - Serwisy sportowe508 7144 409 4142,87%tak
690minut.pl438 59920 907 4172,47%tak
7kfd.pl412 585-2,33% 
8livesports.pl382 01423 725 0322,15%tak
9tvp.pl - sport357 8085 960 5302,02%tak
10futbolowo.pl352 03821 918 3741,99%tak
11livescore.com344 897-1,95% 
12Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe328 5503 965 5751,85%tak
13sportowefakty.pl295 34525 570 1481,67%tak
14Grupa Fit.pl - Sport291 9911 518 7981,65%tak
15soccer-live.pl230 1113 411 1771,30%tak
16Grupa Eurosport229 203-1,29% 
17meczyki.pl178 205-1,01% 
18skijumping.pl175 6413 853 0530,99%tak
19Grupa Sport24.pl169 606-0,96% 
20magicsport.pl165 678459 4560,93%tak

 


E-commerce

Allegro zanotowało 500 tys. real users i prawie 350 mln odsłon więcej niż w lutym. Z kolei serwisy e-commerce Onet.pl przekroczyły poziom 2 mln użytkowników (ponad 400 tys. więcej niż w lutym), dzięki czemu awansowały na trzecie miejsce, wyprzedzając aukcjoner.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro - E-commerce11 117 3785 281 927 20962,70%tak
2nokaut.pl2 839 80211 617 83216,02%tak
3Grupa Onet.pl - E-commerce2 022 263196 037 44111,41%tak
4aukcjoner.pl1 777 057-10,02% 
5euro.com.pl1 455 246-8,21% 
6merlin.pl1 446 619-8,16% 
7Grupa Ebay1 356 021-7,65% 
8skapiec.pl1 338 536-7,55% 
9bonprix.pl1 297 851-7,32% 
10swistak.pl1 169 452-6,60% 
11empik.com1 130 632-6,38% 
12bazarek.pl1 031 3074 137 9825,82%tak
13Grupa o2.pl - E-commerce950 6497 327 1205,36%tak
14okazje.info.pl920 0416 717 1515,19%tak
15Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce849 89884 909 0654,79%tak
16twenga.pl848 201-4,78% 
17Grupa Interia.pl - E-commerce780 47022 026 3764,40%tak
18alejka.pl767 0402 646 5374,33%tak
19szafa.pl746 03245 855 7154,21%tak
20wysylkowa.pl701 688-3,96% 


Styl życia

Serwisy lifestylowe Onet.pl zyskały w porównaniu do lutego prawie 400 tys. użytkowników. Natomiast witryny Gazeta.pl z tej kategorii odwiedziło 500 tys. internautów więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu wyprzedziły one strony lifestylowe Wirtualnej Polski. Te ostatnie nadal były jednak zdecydowanie najlepsze pod względem liczby odsłon. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Styl życia5 909 947282 863 28933,33%tak
2Grupa o2.pl - Styl życia5 188 254219 784 94029,26%tak
3Grupa Gazeta.pl - Styl życia4 897 180126 483 77827,62%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Styl życia4 694 404377 344 70426,48%tak
5Grupa Interia.pl - Styl życia3 398 866106 131 98919,17%tak
6Grupa Edipresse - Styl życia2 807 93251 767 50215,84%tak
7Grupa G+J Polska - Styl życia2 063 39130 602 94311,64%tak
8Grupa We-dwoje.pl - Styl życia1 683 80613 284 9609,50%tak
9Grupa Axel Springer - Styl życia1 502 14510 592 0788,47%tak
10Grupa Innovaweb - Styl życia1 285 411-7,25% 
11kozaczek.pl1 180 36921 035 2176,66%tak
12Grupa Infor - Styl życia1 134 5847 389 0236,40%tak
13Grupa Murator - Styl życia1 057 7323 117 4235,97%tak
14biomedical.pl1 054 026-5,94% 
15dlastudenta.pl1 002 4967 312 2265,65%tak
16opoka.org.pl957 898-5,40% 
17Grupa G7media - Styl Życia921 87015 859 8995,20%tak
18Grupa Styl.fm816 98527 199 3744,61%tak
19wielkiezarcie.com811 7158 037 0954,58%tak
20senior.pl747 5623 130 7104,22%tak


Turystyka

Serwisy turystyczne Onet.pl zanotowały ponad 150 tys. real users więcej niż w lutym, ale prawie 100 tys. odsłon mniej. Natomiast stronach turystycznych Wirtualnej Polski internauci wykonali 6 mln odsłon więcej niż miesiąc wcześniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne2 438 65035 885 85313,75%tak
2rozklad-pkp.pl1 893 76139 493 12910,68%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne1 118 07820 373 1376,31%tak
4Grupa Eholiday.pl852 929-4,81% 
5Grupa Nocowanie.pl616 036-3,47% 
6Grupa E-podroznik.pl610 0466 801 1973,44%tak
7Grupa Travelplanet.pl SA504 746-2,85% 
8Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne464 9873 622 5552,62%tak
9odleglosci.pl437 6951 917 3912,47%tak
10esky.pl412 4491 135 0532,33%tak
11Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne407 7933 949 6512,30%tak
12Grupa Fajnewczasy.pl402 685-2,27% 
13Grupa Meteor24.pl380 598-2,15% 
14tur-info.pl377 139-2,13% 
15Grupa Wakacje.pl336 552-1,90% 
16panoramio.com288 369-1,63% 
17booking.com280 216-1,58% 
18mapofpoland.pl269 678-1,52% 
19Grupa Allegro.pl - Turystyka260 9111 935 5681,47%tak
20rozklady.pl256 484-1,45% 


Firmowe

Duże wzrosty popularności w porównaniu do lutego zanotowały serwisy Microsoftu i Mozilli – odpowiednio o 950 tys. i 1,25 mln real users. Strony Orange awansowały na drugie miejsce, spychając w dół witryny Plus GSM.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Microsoft - Firmowe 7 505 979-42,33% 
2Grupa Mozilla7 108 621-40,09% 
3Grupa Orange3 408 623-19,22% 
4Grupa Plus GSM2 790 874-15,74% 
5ipko.pl2 513 728-14,18% 
6Grupa Google - Firmowe2 498 487-14,09% 
7adobe.com2 332 294-13,15% 
8conduit.com2 135 635-12,04% 
9Grupa BZWBK2 092 824-11,80% 
10pkobp.pl1 985 625-11,20% 
11Grupa PTC Era1 941 084-10,95% 
12Grupa Play1 778 044-10,03% 
13Grupa ING1 706 659-9,63% 
14Grupa Mbank1 629 901-9,19% 
15lotto.pl1 621 987-9,15% 
16skype.com1 415 209-7,98% 
17Grupa GG Network - Serwisy firmowe1 403 52213 178 0167,92%tak
18Grupa Pekao SA1 312 301-7,40% 
19glispa.com1 214 408-6,85% 
20winamp.com1 192 449-6,73% 


Nowe Technologie

Serwisy technologiczne Interia.pl zyskały w porównaniu do lutego 250 tys. użytkowników, a strony Onet.pl – 350 tys. Z kolei Witryny technologiczne Wirtualne Polski awansowały na szóste miejsce, wyprzedzając instalki.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Interia.pl - Nowe technologie4 710 21242 329 43926,57%tak
2dobreprogramy.pl3 970 88430 866 12922,40%tak
3Grupa Onet.pl - Nowe technologie3 665 01244 093 16920,67%tak
4Grupa IDG - Nowe technologie2 458 03213 291 29513,86%tak
5Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie2 352 15510 017 35813,27%tak
6Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie2 158 64824 633 05712,17%tak
7instalki.pl2 031 4258 029 94511,46%tak
8pobierz.pl1 497 0377 830 2188,44%tak
9getpersonas.com1 320 410-7,45% 
10frazpc.pl1 276 3044 335 9337,20%tak
11programosy.pl1 146 770-6,47% 
12Grupa SoftMania.eu1 099 8924 731 3896,20%tak
13Grupa Axel Springer - Nowe technologie877 3243 805 2234,95%tak
14pobieraczek.pl781 193-4,41% 
15bfmsa.com.pl738 196-4,16% 
16download.net.pl723 794-4,08% 
17chip.eu713 673-4,03% 
18cnet.com711 795-4,01% 
19telepolis.pl690 4946 407 7873,89%tak
20brothersoft.com632 114-3,57% 


Praca

Serwisy o pracy Gazeta.pl odwiedziło mniej więcej tyle samo internautów, co w lutym, za to wykonali oni ponad 4 mln odsłon więcej. Witryny rekrutacyjne Pracuj.pl i Wirtualnej Polski zyskały natomiast po ok. 100 tys. real users. infopraca.pl wskoczyła na czwarte miejsce, spychając w dół jobrapido.pl.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Gazeta.pl - Praca2 271 14253 679 42212,81%tak
2Grupa Pracuj - Praca1 886 39355 573 35410,64%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Praca1 450 95611 456 0018,18%tak
4infopraca.pl1 357 104-7,65% 
5jobrapido.pl1 252 495-7,06% 
6praca.money.pl922 75515 523 8135,20%tak
7monsterpolska.pl865 551-4,88% 
8Grupa GoWork.pl806 508-4,55% 
9praca.pl791 225-4,46% 
10Grupa Axel Springer - Praca694 3774 979 3433,92%tak
11Grupa Polskapresse - Praca685 06412 518 4583,86%tak
12szybkopraca.pl539 006-3,04% 
13Grupa Allegro - Praca521 5607 224 8212,94%tak
14praca.egospodarka.pl513 7975 492 2462,90%tak
15kariera.pl410 3892 670 3732,31%tak
16jobisjob.pl356 282-2,01% 
17zarabiaj-1500zl.pl317 708-1,79% 
18Grupa Onet.pl - Praca295 7054 271 0621,67%tak
19careerjet.pl250 333-1,41% 
20Grupa Hrc.pl205 933-1,16% 


Społeczności

Nasza-klasa.pl zyskała w porównaniu do lutego 700 tys. użytkowników, serwisy społecznościowe Gazeta.pl – ponad 400 tys, a strony społecznościowe Onet.pl – ponad 300 tys. Popularność Facebooka przekroczyła 5 mln real users, dzięki czemu nieznacznie wyprzedził on serwisy społecznościowe Interia.pl, awansując na czwarte miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1nasza-klasa.pl11 810 889-66,61% 
2Grupa Gazeta.pl - Społeczności6 426 699375 280 07236,25%tak
3Grupa Onet.pl - Społeczności5 403 83389 663 20130,48%tak
4facebook.com5 052 697-28,50% 
5Grupa Interia.pl - Społeczności5 034 139169 875 51528,39%tak
6Grupa Wirtualna Polska - Społeczności5 003 13659 420 66528,22%tak
7Grupa Google - Społeczności4 963 392-27,99% 
8Grupa GG Network - Społeczności4 368 496122 125 90324,64%tak
9Grupa o2.pl - Społeczności3 154 86167 465 13917,79%tak
10zapytaj.com.pl2 690 96256 859 21715,18%tak
11wordpress.com2 365 071-13,34% 
12peb.pl2 030 241-11,45% 
13Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe1 987 8571 021 197 31711,21%tak
14grono.net1 824 147217 915 86610,29%tak
15precyl.pl1 437 066-8,10% 
16wykop.pl1 359 029-7,66% 
17goldenline.pl1 285 806-7,25% 
18cokupic.pl1 275 5805 335 4927,19%tak
19myspace.com - pozostałe1 145 038-6,46% 
20Grupa Odpowiedz.pl1 009 149-5,69% 


Mapy i lokalizatory

Serwisy Google z tej kategorii zanotowały wzrost zasięgu o prawie 300 tys. użytkowników, a zumi.pl – o ponad 550 tys. targeo.pl odwiedziło ponad 150 tys. internautów więcej niż w lutym, a szukacz.pl – ponad 100 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Google - Mapy i lokalizatory5 429 103-30,62% 
2Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl4 755 03538 743 08526,82%tak
3targeo.pl1 162 8844 484 7796,56%tak
4szukacz.pl - mapy891 2333 191 5985,03%tak
5mapa.pf.pl660 0871 610 1803,72%tak
6wikimapia.org485 670-2,74% 
7Grupa Interia.pl - map24.interia.pl340 02811 513 9331,92%tak
8miplo.pl304 754-1,72% 
9jakdojade.pl261 291-1,47% 
10planmiasta.info201 784-1,14% 
11Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl197 084664 9441,11%tak
12mapgo.pl127 803-0,72% 
13dojazd.org117 852-0,66% 
14pkt.pl - mapy90 821406 2390,51%tak
15wytycz.pl65 375-0,37% 
16kodypocztowe.info42 216-0,24% 
17um.warszawa.pl - mapy40 938-0,23% 
18Grupa o2.pl - Mapy36 55984 4650,21%tak


Hosting

Liderujące w tej kategorii home.pl zanotowało wzrost zasięgu o prawie 400 tys. real users w porównaniu do lutego. Spore wzrosty popularności osiągnęły też serwisy hostingowe Interia.pl i Onet.pl. nazwa.pl zdecydowanie przekroczyła poziom 2 mln real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1home.pl2 899 031-16,35% 
2Grupa Interia.pl - Hosting2 721 94020 607 47815,35%tak
3Grupa Onet.pl - Hosting2 687 10823 968 67915,16%tak
4nazwa.pl2 205 036-12,44% 
5Grupa Wirtualna Polska - Hosting1 725 83210 717 0819,73%tak
6Grupa Yoyo.pl - Hosting1 566 696-8,84% 
7prv.pl1 511 19310 981 0618,52%tak
8Grupa Ovh1 461 533-8,24% 
9art.pl1 377 295-7,77% 
10Grupa Click-Media1 173 004-6,62% 
11cba.pl1 122 850-6,33% 
12Grupa Osemka.pl - Hosting1 016 1418 556 7915,73%tak
13strony hostingowane neostrada.pl862 205-4,86% 
14webd.pl729 345-4,11% 
15boo.pl586 948-3,31% 
16one.pl523 837-2,95% 
17of.pl366 903-2,07% 
18az.pl - hosting336 224-1,90% 
19cal.pl326 029-1,84% 
20win.pl324 630-1,83% 


Publiczne

Serwis policja.gov.pl odwiedziło prawie 300 tys. internautów więcej niż w lutym. Natomiast zus.pl stracił 150 tys. real users i spadł z pierwszego na szóste miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1policja.gov.pl925 748-5,22% 
2ngo.pl781 526-4,41% 
3Grupa Uniwersytet Warszawski756 432-4,27% 
4pajacyk.pl702 46421 273 3303,96%tak
5Grupa Mf.gov.pl680 951-3,84% 
6zus.pl653 789-3,69% 
7Grupa AGH560 630-3,16% 
8europa.eu535 759-3,02% 
9sejm.gov.pl534 434-3,01% 
10Grupa Praca.gov.pl490 522-2,77% 
11univ.gda.pl458 119-2,58% 
12uj.edu.pl450 885-2,54% 
13stat.gov.pl421 282-2,38% 
14bip.gov.pl417 391-2,35% 
15szkolazklasa.pl398 682-2,25% 
16cke.edu.pl365 074-2,06% 
17umk.pl356 747-2,01% 
18amu.edu.pl356 207-2,01% 
19pwr.wroc.pl354 717-2,00% 
20men.gov.pl335 682-1,89% 


Wyszukiwarki i katalogi

Wyszukiwarki i katalogi Google odwiedziło ok. 450 tys. internautów więcej niż w lutym. Z kolei wyszukiwarki pf.pl zyskały prawie 350 tys. real users, pozostałe pkt.pl – prawie 450 tys., a Onet.pl – 150 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII

Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi16 453 579-92,80% 
2Grupa pf.pl - Wyszukiwarki3 831 06724 870 75121,61%tak
3pkt.pl - pozostale2 810 01511 886 63315,85%tak
4Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi2 477 45955 106 81213,97%tak
5ask.com2 299 770-12,97% 
6firmy.net1 910 7677 890 23710,78%tak
7bing.com1 779 969-10,04% 
8yellowpages.pl1 475 350-8,32% 
9Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki1 221 39515 034 0696,89%tak
10filestube.com1 204 644-6,79% 
11mywebsearch.com1 069 306-6,03% 
12Grupa Toplista.pl1 027 886-5,80% 
13favore.pl909 6053 457 2675,13%tak
14Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki861 71716 268 9684,86%tak
15search.yahoo.com836 115-4,72% 
16cylex.pl801 989-4,52% 
17trovit.pl768 605-4,33% 
18webwweb.pl749 488-4,23% 
19ineedfile.com636 511-3,59% 
20hotfrog.pl562 134-3,17% 

 

Serwisy biznesowe

Witryny Onet.pl z tej kategorii zyskały odwiedziło ponad 300 tys. internautów więcej niż w lutym, dzięki czemu przekroczyły one poziom 4 mln real users. Spore wzrosty popularności zanotowały też serwisy biznesowe Inforu i Money.pl. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w marcu prawie 490 tys. użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO

Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe4 001 79764 087 28822,57%tak
2Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe3 359 70735 876 38118,95%tak
3Grupa Infor - Serwisy biznesowe2 844 40826 918 89616,04%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe2 476 97438 136 35713,97%tak
5Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe2 304 42048 266 86713,00%tak
6Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe1 954 73820 995 15511,02%tak
7eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe1 636 9639 175 6349,23%tak
8Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe1 568 19826 292 3218,84%tak
9forumprawne.org995 315-5,61% 
10Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe878 1606 617 7414,95%tak
11Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe811 0384 429 7794,57%tak
12nf.pl748 4524 442 4484,22%tak
13Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe723 266-4,08% 
14biznesforum.pl636 611-3,59% 
15Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo629 204-3,55% 
16media2490 3572 351 0902,77%tak
17wirtualnemedia.pl487 0292 510 3832,75%tak
18podatki.biz373 7061 758 3252,11%tak
19pb.pl342 1617 101 8471,93%tak
20pitpro.pl313 297-1,77% 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomek j.
dzięki za dane - super opracowanie!!!
odpowiedź
User
GG
coraz bardziej nieczytelne te rankingi
10:21:46
grupa grupa grupa
10:21:55
co to mnie obchodzi, interesuje mnie strona
10:22:05
co jest modne a nie ze modne jest grupa murator
10:22:09
bzdura
odpowiedź
User
Andrzej
Jak się raz przejrzy ten zestaw, to już wiadomo jakie są z nazwy ; ))
Chodzi jednak o to, ażeby Internet był bezpieczny - między światami - i żeby każdy mógł znaleść w nim coś miłego dla siebie: - Niezależnie od polityków i innych władców tego świata! Pozdrawiam
odpowiedź