SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2011 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2011 roku

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii zyskały w skali miesiąca ponad 150 tys. użytkowników i 3 mln odsłon. Jeszcze większy wzrost odwiedzalności zanotowały serwisy WP i Orange, dzięki czemu wyprzedziły witryny Money.pl, które straciły w porównaniu z czerwcem ponad 250 tys. real users. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ok. 470 tys. użytkowników, wykonując prawie 2,9 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo3 997 98270 826 44921,28%tak
2Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo3 230 56053 126 76317,20%tak
3Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo2 975 13231 840 36415,84%tak
4Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo2 725 44321 143 62214,51%tak
5Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo1 612 25820 649 8708,58%tak
6Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo1 462 74735 207 3297,79%tak
7Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo1 411 01421 068 6987,51%tak
8forumprawne.org1 254 552-6,68% 
9egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo1 078 2575 366 9235,74%tak
10Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo966 7505 852 9255,15%tak
11nf.pl619 5235 900 3963,30%tak
12Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo569 7822 670 3893,03%tak
13wirtualnemedia.pl468 8112 874 7662,50%tak
14Grupa PTWP468 4674 721 2732,49%tak
15Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl456 3512 542 1162,43%tak
16Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo445 3273 877 7512,37%tak
17biznesforum.pl351 880-1,87% 
18totalmoney.pl341 821-1,82% 
19trading212.com316 293-1,68% 
20ebroker.pl285 987-1,52% 


Informacje i publicystyka

W czołowej dziesiątce więcej jest wzrostów niż spadków odwiedzalności. Strony Interii zyskały w skali miesiąca ponad 350 tys. użytkowników, a twojapogoda.pl - ponad 700 tys. Za to serwisy TVN miały prawie 350 tys. real users mniej niż miesiąc wcześnej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka7 215 621271 947 57338,41%tak
2Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka5 823 424217 734 94931,00%tak
3Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka5 475 633173 693 71329,15%tak
4Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka4 051 99397 859 86521,57%tak
5Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka3 965 97689 698 70221,11%tak
6Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka3 610 88645 129 96619,22%tak
7Grupa TVN - Informacje i publicystyka2 927 24193 098 70615,58%tak
8Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl2 086 32917 963 64211,11%tak
9Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka1 971 11351 091 79610,49%tak
10Grupa Murator - Informacje i publicystyka1 399 60013 235 1287,45%tak
11Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka1 139 88919 080 0456,07%tak
12trojmiasto.pl1 098 53253 692 0155,85%tak
13meteoprog.pl1 088 1838 186 3635,79%tak
14Grupa TVP - Informacje i publicystyka1 040 3578 617 4875,54%tak
15Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka1 038 91716 496 4735,53%tak
16pogodynka.pl1 004 89519 795 5185,35%tak
17Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka947 05518 081 7995,04%tak
18meteo.pl885 524-4,71% 
19Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka779 69510 199 7364,15%tak
20Grupa Google - Informacje i publicystyka456 245-2,43% 


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał w skali miesiąca ok. 200 tys. polskich użytkowników, natomiast dwie kolejne grupy stron straciły po ok. 300 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com12 122 043-64,53% 
2Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka6 612 575587 363 26135,20%tak
3Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka6 321 027331 142 70233,65%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka6 242 502311 409 97633,23%tak
5Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka3 901 503249 263 95420,77%tak
6demotywatory.pl3 824 134-20,36% 
7filmweb.pl3 363 081194 359 29417,90%tak
8kwejk.pl2 825 439-15,04% 
9Grupa Spilgames2 815 166247 364 50214,99%tak
10tekstowo.pl2 808 226-14,95% 
11skill2thrill.com2 184 941-11,63% 
12Grupa Google - Kultura i rozrywka2 118 230-11,28% 
13Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka2 022 53137 920 86510,77%tak
14ekino.tv1 847 985-9,84% 
15Grupa Murator - Kultura i rozrywka1 800 26427 343 3679,58%tak
16edarling.pl1 666 079-8,87% 
17Grupa Gry-online.pl1 563 83034 995 1368,32%tak
18wiocha.pl1 548 539-8,24% 
19wyspagier.pl1 528 92187 629 3088,14%tak
20megavideo.com1 499 286-7,98% 


Motoryzacja

Bez znaczących zmian w czołówce. Największy wzrost zasięgu - ponad 100 tys. real users - zanotowało liderujące otomoto.pl.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro.pl - otomoto.pl4 228 444355 264 29222,51%tak
2Grupa Onet.pl - Motoryzacja2 255 78035 959 57512,01%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja1 907 09822 490 44710,15%tak
4Grupa Interia.pl - Motoryzacja1 453 12718 209 9737,74%tak
5Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja1 305 08516 278 0166,95%tak
6autocentrum.pl1 152 23521 933 6206,13%tak
7Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja1 131 88110 172 8116,03%tak
8Grupa Polskapresse - Motoryzacja992 58620 827 7495,28%tak
9Grupa Bankier.pl - Motoryzacja764 9356 792 6554,07%tak
10Grupa V10.pl - Motoryzacja728 2075 702 7843,88%tak
11Grupa Mobile652 889-3,48% 
12Grupa Auto.pl608 8266 607 6603,24%tak
13Grupa O2.pl - Motoryzacja438 5074 401 5632,33%tak
14scigacz.pl407 1204 380 2422,17%tak
15motonews.pl368 9851 540 7201,96%tak
16Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl337 7981 994 6031,80%tak
17vw-passat.pl305 751-1,63% 
18Grupa Blomedia - autokult.pl281 3223 708 1991,50%tak
19autogielda.pl262 8866 739 2971,40%tak
20etransport.pl245 687-1,31% 


Budownictwo i nieruchomości

Prowadzące w tej kategorii strony Gazeta.pl osiągnęły podobne wyniki jak w czerwcu. Serwisy Muratora straciły prawie 100 tys. real users (zyskując przy tym ponad milion odsłon), za to otodom.pl odwiedziło ponad 200 tys. użytkowników więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości1 972 18232 924 40910,50%tak
2Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości1 588 80018 846 9118,46%tak
3Grupa Allegro.pl - otodom.pl1 293 41936 720 6016,89%tak
4Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości783 10529 133 1304,17%tak
5Grupa Oferty.net709 50615 104 9753,78%tak
6Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości639 4964 765 5673,40%tak
7Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl618 52717 781 8893,29%tak
8Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości609 1442 586 6283,24%tak
9Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości531 75026 908 1842,83%tak
10Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości405 4046 180 2982,16%tak
11Grupa Morizon S.A.374 9403 345 8812,00%tak
12forumogrodnicze.info367 846-1,96% 
13szybko.pl330 6444 797 8991,76%tak
14poradnikogrodniczy.pl325 009-1,73% 
15Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości299 1402 481 6981,59%tak
16Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości289 015-1,54% 
17Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości285 9902 063 5971,52%tak
18Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości283 4211 671 7841,51%tak
19swiatkwiatow.pl280 1602 199 6581,49%tak
20Grupa Money.pl - dom.money.pl276 1182 734 4471,47%tak


Edukacja

Wakacje to okres mniejszej popularności serwisów edukacyjnych. Jedynie strony Google z tej kategorii zanotowały w skali miesiąca wzrost zasięgu, wynoszący prawie 400 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja8 136 780-43,32% 
2Grupa Google - Edukacja4 798 868-25,55% 
3Grupa Onet.pl - Edukacja1 878 03610 488 30510,00%tak
4Grupa Gazeta.pl - Edukacja1 720 0659 225 4699,16%tak
5Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja1 389 26311 045 2807,40%tak
6szkolnictwo.pl842 986-4,49% 
7youriqnow.com633 241-3,37% 
8translate.pl605 437-3,22% 
9Grupa Ling.pl601 9683 351 7093,20%tak
10Grupa O2.pl - sjp.pl562 2738 469 3442,99%tak
11Grupa GG Network - Edukacja547 9655 592 5932,92%tak
12pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN472 6002 495 9422,52%tak
13bryk.pl452 4941 027 0212,41%tak
14angielskopolski.com419 681-2,23% 
15pl.bab.la410 395-2,18% 
16shvoong.com408 073-2,17% 
17biolog.pl380 025-2,02% 
18translatica.pl379 119-2,02% 
19wikipedia.pl340 724-1,81% 
20ang.pl299 956-1,60% 


Erotyka

Serwis livejasmin.com w porównaniu z czerwcem prawie podwoił liczbę swoich użytkowników w Polsce, dzięki czemu awansował z piątego na pierwsze miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1livejasmin.com2 711 777-14,44% 
2camzap.com1 884 763-10,03% 
3redtube.com1 732 682-9,22% 
4pornhub.com1 691 629-9,01% 
5xvideos.com1 408 990-7,50% 
6sexrura.pl1 236 844-6,58% 
7pornhublive.com1 217 717-6,48% 
8redtube.net.pl868 110-4,62% 
9porno.com.pl857 750-4,57% 
10sex-blog.pl808 126-4,30% 
11zbiornik.com787 646-4,19% 
12tube8.com721 884-3,84% 
13sexomaniak.pl707 347-3,77% 
14sexnk.net704 788-3,75% 
15xnxx.com698 327-3,72% 
16sex.net.pl673 589-3,59% 
17Grupa Wirtualna Polska - Orange - Erotyka671 38456 710 2843,57%tak
18sexmov.pl664 202-3,54% 
19xhamster.com658 375-3,50% 
20adultfriendfinder.com649 618-3,46% 


Sport

Strony WP z Orange i Onetu zyskały w skali miesiąca po ok. 150 tys. użytkowników, a strony Interii - prawie 100 tys. Natomiast serwisy Gazeta.pl zanotowały podobne wyniki jak w czerwcu.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wirtualna Polska - Orange - Sport3 792 270111 917 12220,19%tak
2Grupa Onet.pl - Sport3 687 134140 914 59819,63%tak
3Grupa Gazeta.pl - Sport2 961 02869 563 08515,76%tak
4Grupa Interia.pl - Sport1 123 65253 730 3045,98%tak
5Grupa O2.pl - Sport499 8725 128 1392,66%tak
6futbolowo.pl473 47322 153 0922,52%tak
790minut.pl466 64233 659 2762,48%tak
8meczyki.pl460 396-2,45% 
9kfd.pl459 233-2,44% 
10drhtv.com.pl454 914-2,42% 
11Grupa Ringier Axel Springer - Sport447 1296 508 7552,38%tak
12sportowefakty.pl406 83937 319 9182,17%tak
13Grupa Murator - Sport356 2641 592 8881,90%tak
14Grupa Eurosport339 631-1,81% 
15livesports.pl306 384-1,63% 
16Grupa TVP - tvp.pl - sport304 3713 943 2441,62%tak
17uefa.com254 778-1,36% 
18soccer-live.pl221 5512 354 6011,18%tak
19livescore.com219 794-1,17% 
20Grupa Polskapresse - Sport184 4102 817 9650,98%tak


E-commerce

Serwisy Allegro i Nokaut.pl osiągnęły nieznaczne wzrosty odwiedzalności w porównaniu z czerwcem. Za to Groupon.pl miał ponad 550 tys. użytkowników mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro.pl - E-commerce11 602 4184 193 109 58061,76%tak
2groupon.pl3 831 022-20,39% 
3nokaut.pl2 976 66411 498 31315,85%tak
4Grupa Wirtualna Polska - Orange - E-commerce2 181 20648 129 61211,61%tak
5okazje.info.pl1 832 16911 192 5239,75%tak
6aukcjoner.pl1 715 529-9,13% 
7Grupa Spolecznosci.pl - E-commerce1 607 32170 368 8018,56%tak
8Grupa Onet.pl - E-commerce1 427 751107 611 0237,60%tak
9skapiec.pl1 416 314-7,54% 
10bonprix.pl1 362 010-7,25% 
11gruper.pl1 349 298-7,18% 
12archiwumallegro.pl1 320 377-7,03% 
13Grupa Ebay1 245 077-6,63% 
14merlin.pl1 209 183-6,44% 
15citeam.pl1 204 468-6,41% 
16euro.com.pl1 182 976-6,30% 
17tchibo.pl1 152 746-6,14% 
18empik.com1 023 06321 111 2545,45%tak
19Grupa O2.pl - E-commerce829 2776 548 8094,41%tak
20bazarek.pl805 639-4,29% 


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2011 roku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
tym razem podział na 2 strony-widzę postęp, ale czekam do powrotu do jednostronicowego układu.
odpowiedź
User
uplinkzewsi
Powinno być tak: 1 tabelka - 1 strona.
Jest to tzw. złoty podział…
odpowiedź
User
ja22
Tak jednostronicowy jest lepszy.
odpowiedź