SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat” w konkursie Nałęczowianki

Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.

Article

Ogólnopolski konkurs zorganizowany przez agencję Unique One, dotyczy wody Nałęczowianka i przebiega w sieciach sklepów Carrefour od 2 do 13 sierpnia br.

Zasady konkursu Nałęczowianki

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić dowolną zgrzewkę Nałęczowianki*, dokończyć zdanie: "Nie śmiecę, bo myślę, że..."  i wysłać SMS pod numer 70711 (koszt 0,62 zł z VAT) w treści wpisując Nestle.numer z dowodu zakupu.odpowiedź na pytanie.

W konkursie do wygrania co tydzień po 15 bonów do sklepu Carrefour o wartości 100 zł, 200 zł i 300 zł. Za każde poprawne zgłoszenie Nestle przekaże Fundacji Ekologicznej Arka 10 zł na akcję „Kwiaty zamiast śmieci”.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, shelfstoppery) i reklamą w gazetce sieci Carrefour.

Dołącz do dyskusji: "Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat” w konkursie Nałęczowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl