SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nałęczowianka reklamowana jako „pełna życia” (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.

Pierwsza część kampanii podkreśla bogatą tradycję marki Nałęczowianka. Spot pokazuje malownicze zakątki Nąłęczowa oraz podkreśla najważniejsze walory tej wody.

Reklama będzie emitowana w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i TVN Style.

W maju do emisji trafi nowy spot związany z wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej edycji Nałęczowianki w odświeżonych, kolorowych butelkach o pojemności 500 ml.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka reklamowana jako „pełna życia” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl