SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

Ruszyła pierwsza w historii piwa Namysłów Pils telewizyjna kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Namysłów Pils. Dla tych, co się znają”, przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Maxus.

Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

Telewizyjna reklama piwa Namysłów Pils pokazuje tradycyjny sposób warzenia, w otwartych kadziach fermentacyjnych, stosowany tylko przez browar Namysłów. Taki przekaz ma podkreślać wyjątkowy charakter i tradycyjny wizerunek tej marki. Kampania, tak samo jak sam produkt, jest skierowana do to mężczyzn w wieku 25-45 lat.

Akcja oprócz telewizji obejmuje internet (nowy serwis marki) oraz punkty sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, spot wyreżyserował Tomasz Bagiński, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obds
Przekombinowane. Piwo jako produkt tradycyjny powinno być trzymane z daleka od technologiczno atomowo komputerowych powiązań. Lubię piwo ale ale nie piwo z komputera.
odpowiedź
User
kb
a to swoją całkiem niezłe piwo jest
odpowiedź
User
kb
a to swoją drogą całkiem niezłe piwo jest
odpowiedź
User
browarek
W otwartych kadziach tylko Namysłów robi? Na pewno? Wydaje mi się, że Lwówek też...
odpowiedź
User
JK
Nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody człowiek siedział przed komputerem, oglądał filmiki, i pociągał z butelki z piwem
odpowiedź