SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Napojowskazy” prowadzą w sklepach Carrefour do stoisk z Coca-Colą

Agencja 4Frame przygotowała dla koncernu Coca-Cola „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, które nawigują po kategorii napojów. Są dostępne w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.

Article

„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja klienta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce ułatwia on odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce.

Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co ma  jeszcze bardziej  przyciągnąć uwagę konsumentów.

„Napojowskazy” wprowadzono obecnie w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej, Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie oraz CH Posnania w Poznaniu.

Za projekt odpowiada agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Napojowskazy” prowadzą w sklepach Carrefour do stoisk z Coca-Colą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl