Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok, nie wyklucza możliwości przedłużenia umowy o 12 kolejne miesięcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce zatrudnić agencję marketingu internetowego

Przetarg Narodowego Centrum Badań i Rozwoju dotyczy przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBiR w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.

Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. reklamami w wyszukiwarce Google, w sieci partnerskiej Google, reklamą w Gmail/Discovery, remarketingiem, reklamą na YouTubie oraz innymi formami promocji w sieci.

Dokładna forma każdej z kampanii będzie uzależniona od ustaleń pomiędzy NCBiR a wybraną agencją, tak aby umożliwić realizacje wskazanych celów reklamowych.

W kampaniach wykorzystywane będą też social media, m.in. Meta (Facebook),Twitter, LinkedIn. Zwycięska agencja będzie odpowiadać jedynie za przygotowanie, przeprowadzenie, rozliczenie i ewaluację kampanii reklamowej, a nie za kompleksowe prowadzenie stron Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na każdym z portali mediów społecznościowych.

O wyborze agencji do współpracy zdecydują: cena oraz kryterium merytoryczne (każde ma po 50 proc. znaczenia).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?