SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Naruszone dobra SMG/KRC

Dziennikarz Przeglądu naruszył dobra osobiste SMG/KRC

W czwartek 8 maja, br., Sąd Okręgowy w Warszawie zdecydował, że dziennikarz Przeglądu Tygodniowego naruszył dobra osobiste SMG/KRC, publikując artykuł z nieprawdziwymi informacjami na temat prowadzonych przez firmę badań czytelnictwa prasy (ówczesny PressTrack).

Oskarżony będzie musiał opublikować przeprosiny w Przeglądzie i Polityce. Wyrok sądu nie jest prawomocny.

Przypomnijmy, że szkalujący instytut i Dyrektora Generalnego Krzysztofa Kruszewskiego artykuł ukazał się 7 stycznia 1998 w ówczesnym Przeglądzie Tygodniowym.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Naruszone dobra SMG/KRC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl