SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NASK rusza z kampanią „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę”

Rozpoczyna się kampania społeczna „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę” informująca o zagrożeniach w internecie. Akcję przygotowała i prowadzi NASK wspólnie z agencją Clos Brothers.

Kampania „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę” podkreśla, że w internecie znajduje się sporo szkodliwych lub nielegalnych materiałów, takich jak pornografia z udziałem dzieci czy treści rasistowskie i ksenofobiczne połączone z mową nienawiści. Akcja informuje, że jeśli znajdzie się takie treści, można poinformować o tym Dyżurnet.pl, specjalny zespół działający przy Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK). W ten sposób zapobiega się negatywnym konsekwencjom szkodliwych materiałów.
 



Akcja - prowadzona na zasadach non profit - obejmuje internet (serwisy Gazeta.pl i Wirtualnej Polski) oraz bankomaty z sieci cash4you.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Clos Brothers, a pozyskaniem mediów we własnym zakresie zajęła się NASK.

Dołącz do dyskusji: NASK rusza z kampanią „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dd
Niech NASK popracuje lepiej nad własnym wizerunkiem lepiej bo z tym jest bardzo kiepsko.
odpowiedź