SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Instytut Badawczy planuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na te działania przeznaczy ponad 10,5 mln zł netto.

Fot. PixabayFot. Pixabay

NASK prowadzi przetarg, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie zaplanowanych działań.

Zwycięska firma zajmie się przygotowaniem strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacją kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych w ramach projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (Akronim KEI). Będzie pracować dla NASK od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2020 roku.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 22 marca br. jest wpłata 50 tys. zł wadium. Budżet kampanii wynosi ponad 10,5 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
komisja śledcza
słucham, co to za bzdura? kogoś trzeba namawiać za pieniądze do siedzenia na portalach albo na komórce godzinami? czy ktoś chce sobie po prostu nowe auto sprawić?
odpowiedź