SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.

fot. Polsat fot. Polsat

Szesnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 20 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,22 mln osób. Przełożyło się to na 8,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,39 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 kwietnia - odcinek śledziło 1,58 mln.

Nadawana wiosną ub.r. czternasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 120 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,34 mln osób przy udziale wynoszącym 8,88 proc. w 4+, 10,92 proc. w 16-49 oraz 9,84 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 16” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP2 emitująca w tym czasie gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przełożyło się na 10,42 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Alarm!” oraz „Leśniczówka”; 9,33 proc.), a trzecia - TVP1 („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,21 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 35,16 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. program zarobił 34,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.

Jesienią nowy sezon

17. edycja programu „Nasz nowy dom” trafi do ramówki Polsatu we wrześniu 2021 roku. Prace na planie nowych odcinków mają wystartować pod koniec maja.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anna
W tym programie robione jest wszystko ŹLE.
- ekipa słabo skompletowana
-setki bohaterów - fatalne.
- Dowbor z tymi - dodam od siebie małe co nieco - okropna.
-brak personalizacji niespodzianek dla bohaterów - zero.
itd itd
0 0
odpowiedź
User
AnnaM
Niesamowite, wszyscy tracą a ten program trzyma oglądalność! Brawo
0 0
odpowiedź
User
taka_prawda
W tym programie robione jest wszystko ŹLE.
(...)

Ten program jest społecznie potrzebny. Wpływy z niego są wielokrotnie wyższe niż udzielona pomoc, więc to także dobry biznes dla Polsatu.
Ile domów dałoby się wyremontować za 2 mld zł? Albo chociaż za 78?
0 0
odpowiedź