1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam
fot. Polsat

Szesnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 20 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,22 mln osób. Przełożyło się to na 8,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,39 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 kwietnia - odcinek śledziło 1,58 mln.

grafika

Nadawana wiosną ub.r. czternasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 120 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,34 mln osób przy udziale wynoszącym 8,88 proc. w 4+, 10,92 proc. w 16-49 oraz 9,84 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 16” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP2 emitująca w tym czasie gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przełożyło się na 10,42 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Alarm!” oraz „Leśniczówka”; 9,33 proc.), a trzecia - TVP1 („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,21 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 35,16 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. program zarobił 34,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wolni-od-dlugow-polsat-nowy-program-kiedy-emisja-kto-poprowadzi,7170187995162241a ##

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.

Jesienią nowy sezon

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-mecenas-porada-drugi-sezon-kto-zagra-fabula,7170199674394241a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe