Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące

W ciągu ostatnich trzech miesięcy, do końca lipca o celebrytce Natalii Janoszek pojawiły się w mediach społecznościowych aż 107 192 wzmianki - pokazuje analiza PSMM Monitoring & More. Media tradycyjne pisały o aktorce nieco ponad 1,2 tys. razy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

O Natalii Janoszek, aktorce i uczestniczce show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", zrobiło się naprawdę głośno za sprawą Krzysztofa Stanowskiego. Współzałożyciel Kanału Sportowego zdemaskował Janoszek, zarzucając jej mijanie się z prawdą w kwestii kariery filmowej w Indiach. Celebrytka odpowiedziała pozwem, mimo to Stanowski opublikował kolejny film, w którym przekazał ustalenia zdobyte aż w Indiach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-stanowski-lider-dziennikarza-twitter-afera-natalia-janoszek ##

Afera Natalii Janoszek głównie w internecie. 11,2 mln ekwiwalentu reklamowego  

PSMM Monitoring & More sprawdził doniesienia medialne dotyczące tej sprawy. Analiza obejmuje okres od 1 maja do 31 lipca, bada zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9 proc.), a w mniejszym stopniu w prasie (3,6 proc.). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439 i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.

grafika

Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek, w większości na YouTube (47,4 proc.), Facebooku (36,7 proc.) oraz portalach, blogach i forach (12,6 proc.). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515 896 zł.

grafika

– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych, pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska, kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ile-zarobil-krzysztof-stanowski-kanal-sportowy-film-natalia-janoszek ##

Analiza kontekstu dyskusji w social media pokazuje, że odbiorcy docenili główne pracę Krzysztofa Stanowskiego nad materiałami o Natalii Janoszek. Ona z kolei oraz media stały się obiektem krytyki.

grafika

Film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End" ma już prawie 6 miliony wyświetleń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych