SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące

W ciągu ostatnich trzech miesięcy, do końca lipca o celebrytce Natalii Janoszek pojawiły się w mediach społecznościowych aż 107 192 wzmianki - pokazuje analiza PSMM Monitoring & More. Media tradycyjne pisały o aktorce nieco ponad 1,2 tys. razy. 

O Natalii Janoszek, aktorce i uczestniczce show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", zrobiło się naprawdę głośno za sprawą Krzysztofa Stanowskiego. Współzałożyciel Kanału Sportowego zdemaskował Janoszek, zarzucając jej mijanie się z prawdą w kwestii kariery filmowej w Indiach. Celebrytka odpowiedziała pozwem, mimo to Stanowski opublikował kolejny film, w którym przekazał ustalenia zdobyte aż w Indiach.

Afera Natalii Janoszek głównie w internecie. 11,2 mln ekwiwalentu reklamowego  

PSMM Monitoring & More sprawdził doniesienia medialne dotyczące tej sprawy. Analiza obejmuje okres od 1 maja do 31 lipca, bada zarówno media tradycyjne (prasę, www, radio, telewizję), jak i media społecznościowe. We wspomnianym okresie media tradycyjne poruszyły ten temat 1 295 razy. Najczęściej pojawiał się on w internecie (95,9 proc.), a w mniejszym stopniu w prasie (3,6 proc.). Publikacje osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439 i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.

Z kolei w mediach społecznościowych opublikowano aż 107 192 wzmianek, w większości na YouTube (47,4 proc.), Facebooku (36,7 proc.) oraz portalach, blogach i forach (12,6 proc.). Najwięcej informacji pojawiło się w lipcu. W tej kategorii dotarcie szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515 896 zł.

– Dyskusja wokół Natalii Janoszek stała się punktem wyjścia nie tylko do rozważań na temat kontrowersyjnych sposobów budowania kariery przez niektórych celebrytów, ale w dużej mierze również do rozmów o bezrefleksyjnym konsumowaniu treści przez odbiorców, stanie polskich mediów i standardach dziennikarskich. Zainteresowanie sprawą, również w mediach społecznościowych, pokazuje, że istnieje ogromna liczba czytelników, słuchaczy i telewidzów którzy oczekują od dziennikarzy rzetelnego i pogłębionego researchu – podsumowuje Katarzyna Popławska, kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.

Analiza kontekstu dyskusji w social media pokazuje, że odbiorcy docenili główne pracę Krzysztofa Stanowskiego nad materiałami o Natalii Janoszek. Ona z kolei oraz media stały się obiektem krytyki.

Film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End" ma już prawie 6 miliony wyświetleń.

Dołącz do dyskusji: Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
Dzięki tej aferze sam dowiedziałem się kto to jest Natalia Janoszek. Dziewczyna teraz musi zdyskontować swoją popularność na jakiś freak fightach, widziałbym ją w walce z Marcinem Najmanem 😉
odpowiedź
User
Stefan
Marcin Najman i Natalia Janoszek, czyli Fame rolnik brzmi znajomo na lodzie. Telewizja na nich czeka.
odpowiedź
User
Stefan
Dzięki tej aferze sam dowiedziałem się kto to jest Natalia Janoszek. Dziewczyna teraz musi zdyskontować swoją popularność na jakiś freak fightach, widziałbym ją w walce z Marcinem Najmanem 😉

Też tak pomyślałem. Mają jakże podobne "osiągnięcia" o których nikt nie słyszał.
odpowiedź