Natalia Szroeder, Julia Stawska i Loczniki promują Huawei FreeBuds Pro 3

Polski oddział Huawei CBG prowadzi kampanię promującą najnowszą odsłonę słuchawek Huawei FreeBuds Pro 3 należących do kategorii TWS (True Wireless Stereo). W działania zaangażowani są influencerzy, m.in. Natalia Szroeder, Julia Stawska oraz Loczniki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Natalia Szroeder, Julia Stawska i Loczniki promują Huawei FreeBuds Pro 3

Działania realizowane z okazji premiery słuchawek Huawei FreeBuds Pro 3 mają na celu podkreślenie bardzo wysokiej jakości dźwięku przekładającej się na ich wysoki komfort użytkowania i uniwersalność.  Kampania obejmuje szeroki wachlarz działań reklamowych w internecie oraz PR‑owych, a kluczowym aspektem są działania z zakresu influencer marketingu pod hasłem „Zanurz się w świecie muzyki najwyższej jakości”. Twórcami promującymi najnowsze słuchawki od Huawei, są m.in.: Natalia Szroeder, Julia Stawska i Loczniki.      

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Natalia Szroeder (@natalia_szroeder)

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez JULIA STAWSKA (@julka.stawska)

 

Działania digital dla Huawei planuje i obsługuje dom mediowy Wavemaker, a za działania z obszaru PR i influencer marketingu odpowiadają zespoły agencji Ogilvy PR.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję