Nowa szefowa biura reklamy w Grupie naTemat

W Grupie naTemat stanowisko dyrektor biura reklamy objęła Justyna Rzeniewicz. Zastąpiła Annę Dylicką, która pożegnała się z firmą po czterech latach pracy.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Nowa szefowa biura reklamy w Grupie naTemat

– Objęcie stanowiska dyrektora biura reklamy w Grupie naTemat to dla mnie duży krok naprzód i jednocześnie naturalna kontynuacja pracy, którą dotychczas wykonywałam jako head of sales. Moim celem jest dalsze wzmacnianie pozycji Grupy na rynku poprzez innowacyjne podejście do reklamy i content marketingu – opisuje Justyna Rzeniewicz.

Poprzednio szefową biura reklamy Grupy naTemat była Anna Dylicka. – Z nowym rokiem zdecydowałam się na zakończenie tego etapu i dalszą podróż. Wdzięczna za ten czas i wszystkie doświadczenia otwieram się na nowe, z ekscytacją i ciekawością. Nie znajdziecie mnie więc już w Grupie NaTemat, której oczywiście nieustannie kibicuję. Teraz czas na krótki odpoczynek i wietrzenie głowy, a wkrótce na nowe wyzwanie… – poinformowała w połowie stycznia na Linkedin.

Justyna Rzeniewicz z Grupą naTemat jest związana od 2022 roku. Rok temu awansowała na stanowisko head of sales obszaru parentingowego. – Zespół sprzedażowy Justyny wypracował niemal 50-procentowy wzrost sprzedaży direct rok do roku (2023 vs 2024), a Mamadu wciąż znajduje się w top 3 serwisów parentingowych w Polsce – podkreśla Marta Kabulska, head of parenting w Grupie naTemat oraz redaktor naczelna Mamadu i Dadhero.

Wcześnie Rzeniewicz pracowała w takich firmach jak Grupa Family Service (Pelargos), Edipresse oraz Burda Media Polska. W tej ostatniej odpowiadała za sprzedaż oferty serwisów MamoToJa, Polki.pl i Wizaz.pl.

Ogółem ma 15-letnie doświadczenie menedżerskie w branży parentingowej. Zajmowała się planowaniem i sprzedażą kampanii reklamowych w prasie i internecie dla największych klientów z tego sektora.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie