'National Geographic Polska' z kalendarzem ściennym

Do całego nakładu listopadowego numeru magazynu "NationalGeographic Polska" (G+J Polska) dołączony został kalendarz ściennyna 2010 rok, którego temat przewodni przejawia się hasłem"Przyszłość Ziemi zależy od nas, chrońmy jej zasoby".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na zdjęciach zamieszczonych w kalendarzu pokazane zostałyzagrożone ekologicznie zasoby przyrody, m.in. grożące wymarciemgatunki zwierząt. Temat wydawnictwa koresponduje z misjąmiesięcznika "National Geographic Polska", która brzmi: "W trosce onaszą planetę". Kalendarz liczy 14 stron i został wydany w formacie297x410 mm.

Wydanie z dodatkiem ukazało się w standardowej cenie 12,99 zł.Wydawca nie ujawnia wysokości jego nakładu.

Numer wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Zet), prasie("Foto", "Fotografia Cyfrowa", "Wprost"), internecie (mailing doużytkowników poczty portali Gazeta.pl i Wp.pl) oraz w tytułach iserwisach internetowych G+J ("Focus", "Focus Historia", "Naj",national-geographic.pl. odyssei.com, focus.pl). Kreacja zostałaprzygotowana przez dział graficzny wydawnictwa, zaś media zostałyzaplanowane przez dział marketingu spółki.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu"National Geographic Polska" w okresie od stycznia do lipca br.wyniosła 54 271 egz.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę