SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“National Geographic Polska” z legendarnym zdjęciem Afganki

Na okładce październikowego wydania miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) znalazło się legendarne zdjęcie Afganki z obozu dla uchodźców w Pakistanie.

“National Geographic Polska” z legendarnym zdjęciem Afganki

Zdjęcie wykonane w 1984 roku przez Steve’a McCurry’ego znalazło się na okładkach wszystkich  lokalnych wydań pisma na całym świecie, bo w październiku tego roku mija 125 lat od ukazania się pierwszego numeru “National Geographic” w historii.

Okładka październikowego numeru “National Geographic Polska” składa się w sumie z trzech rozkładanych stron. Na dodatkowych okładkowych stronach znalazła się luźna kompozycja zdjęć, wybranych z bogatej gamy fotografii opublikowanych przez minione 125 lat na łamach magazynu.

To wydanie “National Geographic Polska” w całości poświęcone jest fotografii. W numerze jest wywiad z fotografem Tomaszem Tomaszewskim, konsultantem generalnym polskiej edycji miesięcznika, który współpracuje z “National Geographic” od ćwierć wieku. W magazynie opublikowany został również fotoreportaż Tomaszewskiego z fabryk cukru na Jawie. Na łamach numeru redakcja prezentuje też zwycięskie zdjęcia 9. edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego.

W magazynie czytelnicy znajdą pierwsze zdjęcie z jubileuszowej kolekcji “W obiektywie National Geographic”. Cała seria składa się z pięciu fotografii. Pierwsza z nich przedstawia wieczór poprzedzający początek ramadanu w mieście Surabaja na Jawie. Drugie zdjęcie ukaże się w listopadowym numerze magazynu, zaś pozostałe trzy zdjęcia z kolekcji dostępne będą w kolejnych wydaniach miesięcznika tylko dla prenumeratorów.

Październikowy numer “National Geographic Polska” ukazał się w objętości liczącej 132 stron i w cenie 12,99 zł. Towarzyszy mu wsparcie promocyjne, za którego przygotowanie odpowiada dział marketingu wydawcy. Działania obejmują następujące tytuły prasowe: „Polityka”, „Auto Świat”, „Focus”, „Focus Historia”, „Mens Health”, „Top Gear” oraz portale WP.pl i Onet.pl.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “National Geographic Polska” w I półroczu br. wyniosła 47 673 egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “National Geographic Polska” z legendarnym zdjęciem Afganki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl