SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Naturalny wybór' w kampanii Vitax Twoja Chwila

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa herbat Vitax Twoja Chwila. Akcję pod hasłem "Naturalny wybór" przygotowały agencje Soul and Mind i Hossa Advertising oraz dom mediowy Optimum Media OMD.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa linii herbat Twoja Chwila marki Vitax pokazuje, że wybierać ich smaki można tak samo dowolnie jak stacje radiowe w poszukiwaniu muzyki. Przekaz pod hasłem "Naturalny wybór" nawiązuje do pozycjonowania brandu w oparciu o zgodność z upodobaniami, nastrojem i smakiem chwili.

Akcja od 2 listopada jest prowadzona w TVP, Polsacie, TVN, TV4, TVP Info oraz stacjach z pakietu At Media. Kreację kampanii - zaplanowanej do Bożego Narodzenia - przygotowała agencja Soul and Mind, spot wyprodukowała agencja Hossa Advertising, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.

  • Więcej informacji:
  • Vitax
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Naturalny wybór' w kampanii Vitax Twoja Chwila

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl