'Naturalny wybór' w kampanii Vitax Twoja Chwila

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa herbat Vitax TwojaChwila. Akcję pod hasłem "Naturalny wybór" przygotowały agencjeSoul and Mind i Hossa Advertising oraz dom mediowy Optimum MediaOMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa linii herbat Twoja Chwilamarki Vitax pokazuje, że wybierać ich smaki można tak samo dowolniejak stacje radiowe w poszukiwaniu muzyki. Przekaz pod hasłem"Naturalny wybór" nawiązuje do pozycjonowania brandu w oparciu ozgodność z upodobaniami, nastrojem i smakiem chwili.

Akcja od 2 listopada jest prowadzona w TVP, Polsacie, TVN, TV4,TVP Info oraz stacjach z pakietu At Media. Kreację kampanii -zaplanowanej do Bożego Narodzenia - przygotowała agencja Soul andMind, spot wyprodukowała agencja Hossa Advertising, natomiast mediazaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu