NAV agency obsługuje Lavazzę

Do grona klientów obsługiwanych przez NAV agency dołączyła włoska firma Lavazza, producent kawy. Agencja odpowiada za jej kompleksową obsługę w zakresie BTL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NAV agency obsługuje Lavazzę

Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM.

NAV agency będzie również odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firmy nie ujawniają jego szczegółów. Nie podają też, jak długo będą ze sobą współpracować. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy