Nazwa.pl nadaje domenom klientów certyfikaty SSL

Firma hostingowa nazwa.pl rozpoczęła proces nadawania domenom swoich klientów certyfikatów SSL. Dodatkowo wprowadziła także protokół HTTP/2, dzięki czemu działanie serwisów internetowych klientów przyspieszy. Rynkowa wartość wdrożenia to ponad 50 mln złotych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nazwa.pl nadaje domenom klientów certyfikaty SSL

Proces nadawania certyfikatów SSL obejmuje ok. 500 tys. domen klientów nazwa.pl. Wdrożenia certyfikatu  SSL i protokołu HTTP/2 realizowane są w ramach dotychczasowej opłaty za domenę i hosting. Od tej pory klienci nazwa.pl wraz z domeną otrzymają certyfikat SSL bez dodatkowych opłat.

– Dla nazwa.pl bezpieczeństwo i szybkość działania usług to podstawa, dlatego naturalne dla firmy było dostarczenie na rynek produktów, które wspierają Klientów pod tym kątem i spełniają ich oczekiwania. Rolą lidera technologicznego na polskim rynku jest odpowiedzialność za jego kształt – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Certyfikat SSL uwierzytelnia witrynę internetową pod względem bezpieczeństwa danych (np. loginów, haseł) oraz zapewnienia poufność przekazywanych informacji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami