NBA wraca do Canal+. Cztery mecze w tygodniu

W nadchodzącym sezonie 2012/2013 stacja Canal+ pokazywać będzie cztery spotkania ligi koszykarskiej NBA w każdym tygodniu. Rozgrywki ruszają 30 października br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sezon zasadniczy NBA potrwa do połowy kwietnia br., zaraz potem rozpoczną się relacje z play-offs, a następnie transmisje ze spotkań finałowych. Mecze w Canal+ relacjonowane będą przeważnie we wtorkowe i piątkowe noce oraz sobotnie i niedzielne wieczory. W samym sezonie zasadniczym będzie to ponad 100 transmisji. W inaugurującym rozgrywki spotkaniu, transmitowanym w nocy z 30 na 31 października o godz. 1.00, zmierzą się ze sobą drużyny Miami Heat i Boston Celtic.

Canal+ będzie również prezentować pełne transmisje z lutowego weekendu gwiazd NBA (All Star Weekend, który tym razem odbędzie się w Houston) oraz pokazywać specjalne programy w dniu Martina Luthera Kinga. Raz w tygodniu (w czwartki, zwykle o 20.00) w Canal+ Sport emitowany będzie magazyn poświęcony rozgrywkom - „NBA Action". Informacje o zmaganiach najlepszych koszykarzy świata znajdą się także w autorskim programie newsowym Canal+ pt. „Basket+”, który wraca na antenę 5 listopada (emisja w dni powszednie o 19.50).

Mecze komentować będzie zespół dziennikarzy i ekspertów Canal+ z Wojciechem Michałowiczem na czele. W jego skład wejdą też m.in. Edward Durda, Michał Łopaciński, Waldemar Kijanowski, Arkadiusz Koniecki, Tomasz Świętoński, Hubert Radke i Eugeniusz Kijewski.

Od 11 października br. Canal+ pokazuje też rozgrywki koszykarskiej Euroligi. Co tydzień widzowie stacji mogą oglądać co najmniej trzy mecze z udziałem czołowych zespołów z Europy, w tym wszystkie spotkania Mistrza Polski Asseco Prokom Gdynia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu