SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

NBCUniversal wprowadza nowy format reklamowy. Kody QR skanowane z ekranu telewizyjnego pozwalają na zakupy w sieci

Koncern NBCUniversal wprowadził nowy format reklamowy ułatwiający markom sprzedaż ich produktów. Widzowie mogą skanować z ekranów telewizorów kody QR, które prowadzą wprost na stronę sprzedawcy umożliwiając szybki zakup towarów promowanych w trakcie nadawanych programów.

Article

Jak poinformował należący do holdingu Comcast koncern NBCUniversal nowy format reklamowy nosi nazwę ShoppableTV. Polega on na tym że w wybranych momentach programów telewizyjnych na ekranie pojawiają się kody QR, które widz może zeskanować za pomocą swojego smartfona.

Skopiowany kod ma prowadzić bezpośrednio na internetową stronę konkretnej marki, na której można dokonać szybkiego zakupu wybranego produktu.

W komunikacie NBCUniversal zapewnia, że wprowadzony w poniedziałek format spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców.

Według nadawcy w ciągu kilku minut dokonano tysięcy zeskanowań, które następnie doprowadziły do zakupów o wartości kilkuset tysięcy dolarów.

Zgodnie z zapowiedzią  ShoppableTV pojawią się w ofercie najbardziej rozpoznawalnych stacji koncernu, takich jak NBC, NBC Sports, Telemundo, Bravo czy CNBC.

Firma wyjaśnia, że nowy format daje duże nadzieje na zahamowanie spadku stopnia konwersji w reklamach telewizyjnych zapewniając reklamodawcom skuteczne narzędzie skracające drogę użytkownika od emisji do przejścia na stronę internetową i dokonania zakupu.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NBCUniversal wprowadza nowy format reklamowy. Kody QR skanowane z ekranu telewizyjnego pozwalają na zakupy w sieci

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
O niczym innym nie marzę tylko o tym aby latać co chwila do TV i kod skanować. Ciekawe ilu hAmerykanów podniesie swoje 4-ry litery warzące niekiedy pół tony, aby kod zeskanować.
3 0
odpowiedź
User
Technolog
O niczym innym nie marzę tylko o tym aby latać co chwila do TV i kod skanować. Ciekawe ilu hAmerykanów podniesie swoje 4-ry litery warzące niekiedy pół tony, aby kod zeskanować.


Spokojnie, będą pewnie przebitki na pełen kadr ;)
1 0
odpowiedź
User
Rychu
Hehe... chyba spóźnili się jakieś kilka lat. Kody QR to największa wtopa wg mnie. Już był taki jeden polski startup, który mówił jakie to jest super i innowacyjne, a skuteczności zero jak kiedyś to sprawdzałem.
2 0
odpowiedź