Neckermann reklamuje wyjazdy na lato 2013

W prasie, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa oferty biura podróży Neckermann Polska na lato 2013. Akcję przygotował dom mediowy Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- W bieżącej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać zalety wyjazdu z Neckermannem: zniżki przy wcześniejszej rezerwacji oraz różnorodność naszej letniej oferty, w tym ciekawe propozycje na rodzinne wakacje i wyloty z lotnisk lokalnych - opisuje Rafał Grunwald, dyrektor marketingu Neckermann Polska. W ramach akcji już pod koniec grudnia do „Rzeczpospolitej” został dołączony kupon rabatowy obowiązujący do połowy stycznia. Oprócz prasy kampania - zaplanowana do końca stycznia - obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic, Eska Rock i Radio Plus Bydgoszcz) oraz internet (serwisy parentingowe i turystyczne, portale informacyjne, m. in. Onet.pl, WP.pl i Rp.pl). Przygotowaniem reklam oraz zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę