Neckermann reklamuje wyjazdy na lato 2013

W prasie, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa oferty biura podróży Neckermann Polska na lato 2013. Akcję przygotował dom mediowy Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- W bieżącej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać zalety wyjazdu z Neckermannem: zniżki przy wcześniejszej rezerwacji oraz różnorodność naszej letniej oferty, w tym ciekawe propozycje na rodzinne wakacje i wyloty z lotnisk lokalnych - opisuje Rafał Grunwald, dyrektor marketingu Neckermann Polska. W ramach akcji już pod koniec grudnia do „Rzeczpospolitej” został dołączony kupon rabatowy obowiązujący do połowy stycznia. Oprócz prasy kampania - zaplanowana do końca stycznia - obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic, Eska Rock i Radio Plus Bydgoszcz) oraz internet (serwisy parentingowe i turystyczne, portale informacyjne, m. in. Onet.pl, WP.pl i Rp.pl). Przygotowaniem reklam oraz zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję