Nescafe z loterią „Graj o roczną pensję”

Marka Nescafe (Nestle) zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 złotych. Dodatkowo, na uczestników czeka 1300 natychmiastowych nagród pieniężnych.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nescafe z loterią „Graj o roczną pensję”

Loteria trwa od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku i obejmuje szeroki asortyment produktów Nescafe. 

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z objętych promocją produktów Nescafe za minimum 7 zł i zarejestrować paragon na stronie internetowej loterii. Każde kolejne zgłoszenie zwiększa możliwość wygranej. Oprócz nagrody głównej, jaką jest 100 000 zł, uczestnicy mogą również wygrać 1300 nagród natychmiastowych – 100zł lub 50zł, wypłacanych za pośrednictwem systemu płatności BLIK.

W loterii biorą udział następujące produkty Nescafe (z wyłączeniem kaw Nescafe Dolce Gusto): Nescafe Classic, Nescafe Crema, Nescafe Rich Caramel oraz Nescafe Smooth Hazelnut, czyli kawy rozpuszczalne o smaku karmelu i o smaku orzecha laskowego, kawy rozpuszczalne premium Nescafe Gold i Nescafe Gold Barista, Nescafe Espresso oraz napoje kawowe Nescafe Barista Style, Nescafe 3in1 i 2w1. 

Każde zgłoszenie wymaga osobnego dowodu zakupu.

Loterię wspiera kampania, która obejmuje telewizję, kino, miejską przestrzeń publiczną, a także działania digital

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej