SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestea reklamowana w wersji Zimowa Śliwka (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant herbaty Nestea - Zimowa Śliwka (produkuje ją Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy McCann Worldgroup, Starcom, Fortis oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Zimowa Śliwka to limitowana wersja herbaty Nestea, będąca połączeniem ekstraktu z czarnej herbaty z dodatkiem śliwki i miodu. Została wprowadzona do sprzedaży w opakowaniach o pojemności 0,5 i 1,5 litra.

Animowane reklamy napoju, pod hasłem „Tradycyjny smak śliwki na zimową porę”, pokazują magiczną fabrykę, w której jest on produkowany.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz punkty sprzedaży. Producent nie informuje, do kiedy potrwają działania promocyjne.

Za kreację spotu odpowiada agencja McCann Worldgroup, zaś za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Projektowaniem i produkcją materiałów POS zajęła się agencja Fortis, zaś działania PR realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: Nestea reklamowana w wersji Zimowa Śliwka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl