Nestlé reklamuje kapsułkowy ekspres do kawy i czekolady

Nestlé rozpoczęło kampanię wprowadzającą na rynek ekspres dobłyskawicznego przyrządzania kawy i czekolady ze specjalnychkapsułek. Akcja pod hasłem "Kawy jak w kawiarni w Twoim domu"obejmuje telewizję, prasę, internet oraz promocje konsumenckie idziałania public relations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany na rynek przez Nestlé produkt o nazwie Dolce Gustoskłada się z ekspresu do kawy marki Krups i kapsułek pozwalającychw ciągu kilkudziesięciu sekund przygotować cztery rodzaje kawy(espresso, caffé lungo, cappucciono i latte macchiato) orazczekoladę. Kampania reklamująca Dolce Gusto prowadzona jest podhasłem "Kawy jak w kawiarni w Twoim domu", prezentując to noweurządzenie i podkreślając jego walory, przede wszystkimfunkcjonalność. W spotach telewizyjnych wykorzystywany jestcharakterystyczny motyw z piosenki "Sex Machine" James Browna.

Zaplanowana do końca obecnego roku kampania reklamowa NestléDolce Gusto obejmuje telewizję prasę i internet. Adaptację spotówtelewizyjnych oraz kreację layoutów prasowych i internetowychprzygotowała agencja McCann Erickson Polska, natomiast planowaniemi zakupem mediów zajmuje się agencja Mediaedge:cia. Wprowadzana narynek marka będzie też promowana w punktach sprzedaży(hipermarketach spożywczych, halach Cash&Carry i sklepachRTV/AGD), a w niektórych w nich odbędą się przygotowane przez firmęEuro RSCG prezentacje nowego urządzenia. Z kolei realizowane przezagencję Allegro działania public relations skupią się naorganizowaniu konkursów oraz testów produktu w mediach kobiecych,męskich i branżowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana