Netflix już bez darmowych okresów próbnych

Netflix wyłączył w USA możliwość korzystania przez nowych użytkowników z darmowego okresu próbnego na platformie. Osoby chcące zapoznać się z ofertą serwisu muszą od razu zapłacić abonament w wysokości od 8,99 do 15,99 dolarów miesięcznie. Wcześniej Netflix zastosował podobne rozwiązanie także na polskim rynku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Netflix już bez darmowych okresów próbnych

Netflix pozostaje globalnym liderem na rynku platform VoD. W drugim kwartale br. liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.

Koniec darmowego miesiąca w USA

Od wielu lat swojego funkcjonowania Netflix stosował politykę przyciągania nowych użytkowników oferując im możliwość skorzystania przez miesiąc z darmowego okresu próbnego, w którym za dostęp do platformy nie ponosiło się kosztów.

Później Netflix zaczął zmieniać swoją strategię wyłączając opcję darmowego miesiąca próbnego dla nowych użytkowników, a jednym z pierwszych rynków na którym ją zastosowano była Polska.

Teraz Netflix rozszerzył rozwiązanie także na użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Nowe osoby chcące skorzystać z serwisu w USA nie mogą już uzyskać darmowego dostępu przez okres miesiąca. Jedynym rozwiązaniem jest zarejestrowanie się w Netfliksie oraz wykupienie jednego z trzech planów abonamentowych, których ceny wynoszą od 8,99 do 15,99 dol. miesięcznie.

Netflix wyjaśnia, że użytkownicy nie podpisują z serwisem żadnych długoterminowych umów i po skorzystaniu z oferty np. przez miesiąc w każdej chwili mogą przestać płacić subskrypcję i zrezygnować.

Trzeba zaznaczyć, że Netflix nie jest jedynym serwisem VoD, który stopniowo rezygnuje z darmowego okresu próbnego dla nowych użytkowników. W podobny sposób postąpił w czerwcu br. niedostępny na razie w Polsce serwis Disney+.

Netflix z rekordowym kwartałem

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło prawie 5 mln polskich internautów, wykonując 63 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu