Netflix stawia na oryginalne produkcje we Francji. 200 mln euro na 45 produkcji w 2022 r.

Netflix ogłosił, że zamierza w tym roku zainwestować 200 mln euro we francuskojęzyczne produkcje.

km
km
Udostępnij artykuł:
Netflix stawia na oryginalne produkcje we Francji. 200 mln euro na 45 produkcji w 2022 r.

Podczas specjalnego wydarzenia w Paryżu, Netflix zapowiedział, że tylko w tym roku zainwestuje we francuskojęzyczne produkcje 200 mln euro. Lista obejmuje 45 tytułów, z czego 25 będzie miało swoją premierę w 2022 r., a pozostałe 20 jest już w produkcji.

Wśród nowości Netfliksa na francuskim rynku znalazły się m.in. film "Athena" w reżyserii Romaina Gavrasa, serial komediowy "En Place" autorstwa Jean-Pascala Zadiego i François Uzana oraz serial "Le Roi des Ombres" w reżyserii Marca Foucharda, oparty na oryginalnym pomyśle Kaarisa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-podwyzja-ceny-wielka-brytania-irlandia,7170020415973505a ##

W trakcie prezentacji zapowiedziano również serial "Standing Up", za którym stoi Fanny Herrero, twórca serialu "Gdzie jest mój agent?". Powstanie także francuska edycja hip-hopowego talent show "Rhythm + Flow" oraz seriale dokumentalne "Notre Dame" o pożarze katedry w 2019 r. i "Johnny Hallyday: Beyond Rock" o legendarnym francuskim piosenkarzu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-reklamy-pakiety-serwis-streamingowy-platforma-streamingowa-najtanszy-pakiet,7170021112187009a ##

Poza tym, wśród zapowiedzianych przez Netflix produkcji znalazły się: film akcji "Lost Bullet 2" (druga część trylogii Guillaume'a Pierreta), komedia "The Takedown" w reżyserii Louisa Leterriera, z Omarem Sy i Laurentem Lafitte w rolach głównych, a także dokument o ucieczce z Japonii Carlosa Ghosna oraz jego złożonej osobowości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały