Netflix pokazał jak Robert De Niro i Al Pacino stali się młodzi w filmie "Irlandczyk"

Netflix zaprezentował obszerny materiał o tym jak odmładzano aktorów w filmie "Irlandczyk" Martina Scorsese.

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:
Netflix pokazał jak Robert De Niro i Al Pacino stali się młodzi w filmie "Irlandczyk"

Za proces zmiany wyglądu aktorów odpowiadało studio od efektów specjalnych Industral Light & Magic.

grafika

grafika

grafika

grafika

Robert De Niro i Al Pacino

Film "Irlandczyk" powstał na podstawie książki "I Heard You Paint Houses" Charlesa Brandta. Scenariusz napisał Steve Zaillian.

Produkcja opowiada o losach Franka "The Irishmana" Sheerana, mafijnego zabójcy podejrzewanego o zamordowanie jednego z przywódców Międzynarodowego Związku Transportowców, Jimmy'ego Hoffy.

W tytułowego bohatera wciela się Robert De Niro. Al Pacino portretuje Hoffę. Joe Pesci gra mafijnego bossa, Russella Bufalino.

W obsadzie znaleźli się ponadto Anna Paquin, Harvey Keitel, Bobby Cannavale, Ray Romano, Stephen Graham, Kathrine Narducci, Gary Basaraba, J.C. Mackenzie i Craig Vincent.

Reżyserem produkcji jest Martin Scorsese, a za scenariusz odpowiada Steven Zaillian.

Rekordowa oglądalność

"Irlandczyk" zadebiutował na Netfliksie 27 listopada, wcześniej trafił do wybranych kin. Ted Sarandos, chief content officer serwisu Netflix na konferencji UBS Global TMT Conference w Nowym Jorku przedstawił wyniki oglądalności filmu Scorsese.

Biorąc jednak pod uwagę, że z jednego konta korzysta przeciętnie więcej niż jedna osoba, to łączna widownia produkcji zapewne jest dużo wyższa. Do wyniku wliczone są konta, z których obejrzano co najmniej 70 proc. filmu (czyli około 2,5 godziny).

Sarandos powiedział, że wyniki oglądalności "Irlandczyka" są dla szefów Netfliksa pozytywnie zaskakujące, zwłaszcza że produkcję pokazywano też w kinach. Skrytykował przy tym część dystrybutorów za brak zgody na to, by film krótko po kinowej premierze trafił do internetu. - Długie okienka to działanie przeciw konsumentom - ocenił, dodając, że 80 proc. kinowej widowni "Irlandczyka" to subskrybenci Netflixa.

Netflix ma 158 mln abonentów

W III kwartale 2019 r. Netflix osiągnął wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki wyniósł 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta z górą 158 mln abonentów.

Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

Wojciech Kuśpik w zarządzie Gremi Media, odwołano Radosława Kucko

Wojciech Kuśpik w zarządzie Gremi Media, odwołano Radosława Kucko

Piotr Ikonowicz wyszedł ze studia Republiki po kłótni z Miłoszem Kłeczkiem

Piotr Ikonowicz wyszedł ze studia Republiki po kłótni z Miłoszem Kłeczkiem

Program Tomasza Sekielskiego znów zmienia dzień emisji. Powrót do starego pasma

Program Tomasza Sekielskiego znów zmienia dzień emisji. Powrót do starego pasma

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?