Netflix pokaże kolejne sezony „Bridgertonów”

Netflix ogłasza kontynuację „Bridgertonów” – powstaną dwa kolejne sezony serii. Premiera czwartej części hitu już w 2026 roku.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Netflix pokaże kolejne sezony „Bridgertonów”
kadr z serialu Bridgertonowie/Netflix

„Bridgertonowie” opowiadają losy dwóch rodzin – tej tytułowej i panien z rodziny Featherington. Panny na wydaniu z dwóch rodów zaczynają sezon towarzyski „na zamążpójście”, czyli bywają na wystawnych przyjęciach, gdzie wypatrują potencjalnego kandydata na męża. Największe szanse w pierwszym sezonie ma piękna Daphne, dużo mniejsze niepasująca do kanonu Penelope (w tej roli Nicola Coughlan) oraz „dziwna” Eloise (Claudia Jessie). 

O czym opowiadają „Bridgertonowie”

Netflix pokazał pierwszy sezon serii w 2020 roku. Obecnie w Londynie trwają prace nad czwartym sezonem.

„Bridgertonowie” skupią się na drugim synu, żyjącym w stylu artystycznej bohemy, Benedikcie (Luke Thompson). Pomimo tego, że jego starsi i młodsi bracia są szczęśliwie żonaci, Benedict nie chce się ustatkować, dopóki nie spotka urzekającej Srebrnej Damy na balu maskowym swojej matki – czytamy  w opisie.

 Obsadę tworzą Luke Thompson (Benedict Bridgerton), Yerin Ha (Sophie Baek), Jonathan Bailey (Anthony Bridgerton), Victor Alli (Lord John Stirling), Adjoa Andoh (Lady Danbury), Julie Andrews (Lady Whistledown), Lorraine Ashbourne (Mrs. Varley), Simone Ashley (Kate Sharma), Masali Baduza (Michaela Stirling), Nicola Coughlan (Penelope Bridgerton), Hannah Dodd (Francesca Stirling), Daniel Francis (Lord Marcus Anderson), Ruth Gemmell (Violet Bridgerton), Florence Hunt (Hyacinth Bridgerton), Martins Imhangbe (Will Mondrich), Claudia Jessie (Eloise Bridgerton), Luke Newton (Colin Bridgerton), Katie Leung (Lady Araminta Gun), Michelle Mao (Rosamund Li), Emma Naomi (Alice Mondrich), Golda Rosheuvel (Queen Charlotte), Hugh Sachs (Brimsley), Will Tilston (Gregory Bridgerton), Polly Walker (Portia Featherington), and Isabella Wei (Posy Li).

 Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu 2025 roku Netfliksa na komputerach, smartfonach i tabletach (Mediapanel nie obejmuje ruchu na smart TV) odwiedziło 9,75 mln polskich internautów, co dało 32,83 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 5 godzin, 55 minut i 37, dzięki czemu jej udział w łącznym czasie korzystania z witryn ze streamingiem wideo wyniósł 45,12 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa