Netflix zamówił serial dokumentalny na temat morderstw w Gilgo Beach

Netflix zamówił trzyczęściowy dokument o morderstwach w Gilgo Beach. W latach 1996–2011 znaleziono tam 11 ofiar jednego sprawcy. Producentem całości będzie firma, która w ubiegłym roku zrealizowała dla Netfliksa serial dokumentalny o księciu Harrym i Meghan Markle.

MM
MM
Udostępnij artykuł:

Wyprodukowany przez Story Syndicate („Harry i Meghan”) dokument będzie przedstawiał trwające od lat śledztwo, mające na celu oddanie sprawiedliwości rodzinom ofiar tajemniczego seryjnego mordercy z Gilgo Beach.

Sprawa pozostawała nierozstrzygnięta przez ostatnie 13 lat, aż do aresztowania podejrzanego w lipcu tego roku. Dokument będzie relacjonować wydarzenia w czasie rzeczywistym. Nowojorska policja zatrzymała domniemanego mordercę, którym okazał się Rex Heuermann, 59-letni zamożny architekt, z pozoru wiodący idealne życie. Profil psychologiczny sprawcy, stworzony przez specjalistów w 2010 roku, doskonale pasuje do biografii podejrzanego, ale ten nie przyznaje się do winy. Śledztwo wciąż trwa, a z domu domniemanego sprawcy policja w połowie lipca wywoziła dowody kilkoma ciężarówkami.

Współzałożycielka Story Syndicate, Liz Garbus, wyreżyseruje i będzie producentką wykonawczą serialu. Producentami wykonawczymi dla Story Syndicate są także współzałożyciel Dan Cogan, prezes i dyrektor operacyjny Mala Chapple oraz szef działu filmów dokumentalnych i non-fiction Jon Bardin.

Anne Carey, partnerka i prezes ds. produkcji Prodco Archera Graya, jest także producentką wykonawczą. Podobnie jak Elizabeth Wolff i Kate Barry.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych