Netflix stawia na irańskie horrory

Platforma Netflix szuka nowych tytułów do swojej kolekcji na festiwalu Sundance. Przedstawiciele firmy nabyli właśnie światowe prawa do irańskiego horroru, którego angielski tytuł brzmi "Under the Shadow".

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:
Netflix stawia na irańskie horrory

Premiera filmu na festiwalu Sundance dopiero się odbędzie, ale już o produkcji bardzo dużo się mówi. Dzieło porównywane jest z głośnym "Babadookiem" z 2014 roku w reżyserii Jennifer Kent. Akcja horroru osadzona została w Iranie w 1988 roku. W tle toczy się konflikt irańsko-iracki. Głównymi bohaterkami są Shideh (Narges Rashidi) i jej córka Dorsa (Avin Manshadi). Kobiety zaczynają wierzyć, że ich dom jest nawiedzany przez "djinn" - złe duchy, które starają się ukraść to, co dla bohaterek najcenniejsze, w tym pewną szmacianą lalkę.

Reżyserem i scenarzystą "Under the Shadow" jest Babak Anvari.

W Netflixie film ma zadebiutować jeszcze w tym roku - zaraz po premierze kinowej (której data jest jeszcze ustalana).

W Park City wysłannicy Netfliksa nabyli też już prawa do filmów "Tallulah" - komedii z udziałem Ellen Page i Allison Janney, oraz "Fundamentals of Caring" - obrazu z udziałem Paula Rudda.

Festiwal Sundance potrwa do 31 stycznia.

megafon.pl / pr
Autor artykułu:
megafon.pl / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę