Netflix kupuje prawa do emisji kolejnych produkcji TVP i Viaplay

Na początku września w ofercie Netfliksa pojawił się serial dokumentalny „Sprawa Iwony Wieczorek” Viaplay, a od kilku lat dostępne są produkcje TVP, jak choćby „Ranczo”, czy „Rodzinka.pl”. Na tym jednak nie koniec. Netflix kupuje prawa do emisji kolejnych tytułów z portfolio Telewizji Polskiej i Viaplay.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Netflix kupuje prawa do emisji kolejnych produkcji TVP i Viaplay
Film „Ania”, TVP i Netflix

Subskrybenci Netfliksa w październiku będą mogli obejrzeć reality show „Kamper Polska” (premiera na platformie odbędzie się 11 października), wyprodukowany dla VOD TVP (produkcja została zakończona na jednym sezonie), a dzień późnej, 12 października w ofercie serwisu pojawi się film „Ania” poświęcony życiu Anny Przybylskiej.

Na platformie Netflix udostępniony zostanie także serial Viaplay zatytułowany „Tajemnice polskich morderstw” (premiera – 12 października).

Przy okazji premiery „Sprawy Iwony Wieczorek” dowiedzieliśmy się, że Netflix inwestuje w rozwój polskiego sektora audiowizualnego zarówno poprzez produkcję jak i udostępnianie widzom różnorodnych polskich filmów oraz seriali oryginalnych, a także przez stałe rozszerzanie swojej biblioteki o treści na licencji. Subskrybenci mogą spodziewać się kolejnych ekscytujących tytułów do obejrzenia w Netflix - poinformowało nas źródło związane z platformą.

Recenzję serialu „Sprawa Iwony Wieczorek” znajdziecie tutaj.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"