Netflix udostępnia widzom rankingi najpopularniejszych produkcji

Netflix wprowadził globalnie nową funkcjonalność - aktualizowane co dnia rankingi najpopularniejszych seriali i filmów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix udostępnia widzom rankingi najpopularniejszych produkcji

Dotychczas Netflix niemal nie udostępniał danych na temat tego, jakimi produkcjami najbardziej są aktualnie zainteresowani widzowie. Teraz to się zmienia - każdy użytkownik Netfliksa może sprawdzić, co danego dnia cieszy się największą popularnością wśród wszystkich widzów w danym kraju. Może być to pomocną sugestią w wyborze tytułu do obejrzenia. Rankingi są aktualizowane każdego dnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ilu-ma-subskrybentow-w-usa-europie-i-azji-wyniki-finansowe-w-2019-r-wiedzmin-najpopularniejszym-serialem,7170765995370113a ##

Listy top produkcji znajdziemy w zakładkach "Seriale i programy" oraz "Filmy". W piątek 28 lutego w czołówce najpopularniejszych seriali był drugi sezon "Riverdale" "To nie jest OK"", „Miłość jest ślepa”, „Altered Corbon" oraz „Narcos: Meksyk”.

grafika
grafika

W kategorii filmów polscy widzowie Netfliksa najczęściej sięgali po "Zemstę Mewtwo", "Jego ostatnie życzenie", „Isi i Ossi” czy "Ocean's 8".

grafika
grafika

Dodatkowo czołowe produkcje reklamowane są na stronach głównych serwisu po zalogowaniu się na konto. Przykładowo nowa odsłona serii "Narcos Meksyk" we wtorek zapowiada jest jako "nr 2 w Polsce dzisiaj". Podobną promocję mają zapewnione tytuły w podkategorii Netflix Originals.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/player-pl-ma-300-tys-subskrybentow-piotr-korycki-tv-to-total-viewing-celem-pelne-dotarcie-z-contentem-na-wszystkich-mozliwych-platformach,7170745915848833a ##

grafika
grafika

Netflix inwestuje w oryginalne treści

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day