SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia dalej z agencją Brasil, a dom mediowy wybierze we wrześniu

Netia zamierza w przyszłym roku kontynuować współpracę z agencją reklamową Brasil, natomiast szuka domu mediowego w przetargu, który ma zostać rozstrzygnięty do końca września. Obecnie Netię obsługuje mediowo ZenithOptimedia Group.

- Nie zamierzamy w najbliższym czasie organizować przetargu ani przeglądu ofert agencji reklamowych, ponieważ jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Brasil - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii. - Właśnie z tą agencją osiągnęliśmy nasze największe sukcesy komunikacyjne i sprzedażowe - uzasadnia.

Brasil pracuje dla Netii od ponad 3 lat. Co ciekawe, pierwszym projektem przygotowanym przez agencję dla operatora była kampanią w stylistyce wyborczej z Tomaszem Kotem, Piotrem Adamczykiem i Magdaleną Różczką (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty). W wyniku towarzyszącego reklamom głosowania internautów twarzą Netii został Kot, który z przerwą od wiosny ub.r. do wiosny br. reklamuje firmę do dziś (zobacz większość spotów z jego udziałem). Natomiast przez ten rok nieobecności Kota w kampaniach firmy występował Instytut Netii (obejrzyj jeden z tych spotów). Wszystkie te reklamy przygotowała agencja Brasil.

>>> Muzyczno-romantyczny Tomasz Kot reklamuje Telewizję Osobistą Netii (wideo)

Jednocześnie Netia prowadzi przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, przy czym nie informuje, które ani nawet ile domów mediowych bierze w nim udział. Wiadomo jedynie, że przetarg ma zostać rozstrzygnięty do końca września, a współpraca z wybranym w nim domem zacznie się z początkiem przyszłego roku. - Co jakiś czas przeglądamy oferty domów mediowych i analizujemy proponowane przez nich warunki, m.in. cenowe, bo dynamicznie zmienia się też sytuacja na rynku mediowym - wyjaśnia Michał Dolny.

Dolny przyznaje, że w I połowie br. budżet marketingowy Netii był nieco niższy niż rok wcześniej. - Między innymi dlatego, że wstrzymaliśmy nasze działania na czas Euro, z którym nie mieliśmy wizerunkowo nic wspólnego, a także dlatego że w ub.r. dokonaliśmy kilku przejęć - argumentuje. Przypomnijmy, że w 2011 roku firma kupiła Telefonię Dialog i Crowley Data Poland, a w br. zapowiada przejęcie TK Telekom i Exatela (przeczytaj o tym więcej). O budżecie reklamowym Netii na II półrocze Dolny nie chce mówi.

Obecnie media na potrzeby kampanii Netii planuje i kupuje ZenithOptimedia Group, który zaczął tę współpracę w 2009 roku. Nie wiadomo jednak, czy bierze udział w obecnym przetargu. - Nie mogę nic powiedzieć na ten temat - ucina Monika Bronowska, prezes ZOG.

Dołącz do dyskusji: Netia dalej z agencją Brasil, a dom mediowy wybierze we wrześniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl