SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pająk z głosem Czesława Mozila i „Nie ma jak w sieci” reklamują Netię (wideo)

Netia rozpoczyna nowy cykl reklamowy, przygotowany przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Bohaterem reklam, pod hasłem „Netia - Nie ma jak w sieci”, jest animowany pająk, któremu głosu użyczył piosenkarz Czesław Mozil.

W pierwszej odsłonie kampanii prezentowana jest oferta, w ramach której w różnych pakietach Netii bez dodatkowych opłat do końca br. są dostępne kanały i serwisy Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy, nawet 210 kanałów telewizyjnych oraz internet światłowodowy o prędkości 900 Mb/s. Warunkiem jest podpisanie umowy na 24 miesiące.

Przykładowo pakiet internetu 150 Mb/s z 91 kanałami  telewizyjnymi (w tym Polsat Sport Premium) – dostępny jest do końca roku bez opłat abonamentowych, a potem kosztuje 80 zł miesięcznie (po uwzględnieniu rabatu z programu SmartDom - 70 zł).

To pierwsza duża akcja reklamowa Netii po przejęciu firmy przez Cyfrowy Polsat. Dlatego na końcu spotu pojawia się informacja, że usługi spółki można też kupować w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu (pojawiły się tam w czerwcu, zostały też włączone do programu rabatowego SmartDom).

Zabawny pająk z głosem Czesława Mozila

Bohaterem reklam jest sympatyczny pająk w barwach z identyfikacji wizualnej Netii. Głosu użycza mu piosenkarz Czesław Mozil. W pierwszym spocie pająk biega po pokoju, w którym rodzina ogląda telewizję. Naciskając przyciski na pilocie, przełącza na kanały, które są dostępne w promocji Netii.

- Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat - komentuje Andrzej Abramczuk, prezes i dyrektor generalny Netii. - Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując  jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży - dodaje Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w firmie.

 

- Na bohatera marki wybraliśmy pająka, gdyż to powszechnie kojarzony ekspert od sieci, a hasłem przewodnim nowego formatu reklamowego jest „Netia - Nie ma jak w sieci” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii.

Jest to pierwsza kampania Netii przygotowana przez agencję Scholz&Friends Warszawa, która w lipcu wygrała przetarg na obsługę reklamową telekomu. Wcześniej zajmowała się tym agencja Brasil, w poprzednia duża kampania Netii pokazywała polityków debatujących w izbie plenarnej.

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu (w stacjach lokalnych) oraz internecie (m.in. serwisach VoD). Potrwa do początku października. Produkcją spotu zajęła się firma TFP, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe MediaCom Warszawa i Vizeum..

Pająk Netii podobny do Lucas the Spider

Wizerunek pająka w barwach Netii parę dni temu pojawił się już w serwisie internetowym i na fanpage’u facebookowym firmy. W grupach facebookowych o reklamach zwrócono uwagę, że pająk jest podobny do bohatera krótkich filmików z serii „Lucas the Spider”.

Pokazują one perypetie śmiesznego pająka. Autorem cyklu, rozpoczętego jesienią ub.r., jest grafik 3D Joshua Slice, a głosu postaci użyczył jego kilkuletni bratanek. Kanał youtube’owy Lucas the Spider ma 2,2 mln subskrybentów, a 10 zamieszczonych tam filmików zanotowało łącznie 134 mln odtworzeń.

 

- Inspiracje czerpaliśmy z wielu źródeł, w tym wśród gatunków występujących w naturze. Finalny efekt - sympatyczny pajączek-kulka jest naszą własną, abstrakcyjną propozycją - opisał nam Karol Wieczorek okoliczności stworzenia nowego bohatera reklam.

A co z podobieństwem do Lucas the Spider? - Źródeł inspiracji było wiele, wśród nich również ta postać, która jest podobna do występującego w naturze skakuna - dodał rzecznik Netii.

W drugim kwartale br. Netia zanotowała 343 mln zł przychodów i 11,7 mln zł zysku. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych.

W połowie sierpnia br. na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego Netii powołano Andrzeja Abramczuka, który poprzednio był członkiem zarządu spółki. Duże zmiany w kierownictwie firmy nastąpiły w maju, kiedy większościowy pakiet jej akcji przejął Cyfrowy Polsat. Z zarządu odeszli wtedy prezes i dyrektor generalny Katarzyna Iwuć oraz członek zarządu i dyrektor ds. techniki Stefan Radzimiński, a obowiązki prezesa na trzy miesiące przejął Wojciech Pytel.

Dołącz do dyskusji: Pająk z głosem Czesława Mozila i „Nie ma jak w sieci” reklamują Netię (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
plagiat jakich mało.
odpowiedź
User
Buba
"Źródeł inspiracji było wiele", ale ostatecznie zdecydowali się na jedno XD
odpowiedź
User
tummy
plagiat jakich mało.


czego plagiat?
Ogólnie reklama spoko
odpowiedź