Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne

Firma Netsprint wprowadza nową wersję swojej usługi Audience Report analizującej preferencje i zwyczaje użytkowników serwisów e-commerce. Zmieniono w niej panel klienta oraz wprowadzono dane demograficzne i zawodowe internautów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne

W usłudze oprócz profili zainteresowań i kategorii serwisów odwiedzanych przez użytkowników (także na urządzeniach mobilnych) pojawiły się ich dane demograficzne oraz profile zawodowe (z różnymi branżami i stanowiskami). Nowa wersja umożliwia generowanie raportów z krótszych okresów (7- i 14-dniowych), z wybranymi przekrojami danych o użytkownikach.

Audience Report działa w oparciu o autorską metodologię, na postawie danych o zachowaniu użytkowników pochodząych z sieci reklamowej Adkontekst (należącej do Netsprintu) oraz platformy DMP zawierającej obecnie ponad 40 milionów cookies. Profile użytkowników są tworzone na podstawie informacji o odsłonach stron otrzymanych od tysięcy serwisów www, a następnie analizowanie, grupowane w segmenty i udostępniane marketerom do kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana