SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netto w nowej kampanii stawia swoich pracowników w centrum uwagi

Trwa kampania employer brandingowa sieci sklepów Netto. Ambasadorami Netto są pracownicy firmy.

Szacunek, zgrany zespół, satysfakcja, stabilność pracy i poczucie bezpieczeństwa – to główne przekazy, które sieć handlowa Netto komunikuje w swojej nowej kampanii employer brandingowej.

Pracownicy w reklamach Netto

Kampania Netto skupia się wokół prawdziwych historii, opowiadanych przez pracowników sieci. Mówią o swoich doświadczeniach w pracy, atmosferze panującej w firmie, możliwościach rozwoju, benefitach.

– Zależało nam na tym, żeby nasza kampania była autentyczna – mówi Roman Borecki, dyrektor HR Netto Polska. – Nie chcieliśmy opowiadać w typowy sposób o warunkach i możliwościach, jakie zapewniamy naszym pracownikom. Postanowiliśmy oddać im głos. Dlatego jeszcze przed startem kampanii przeprowadziliśmy cykl spotkań i badań, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników, a także kandydatów do pracy w poszczególnych obszarach działania naszej firmy.

Akcja Netto skupia się na trzech grupach: pracownikach sklepów, magazynów administracji. Każda z tych grup charakteryzuje się innymi potrzebami, oczekiwaniami i aspiracjami.

Swoim zasięgiem kampania obejmuje digital, w tym w mediach społecznościowych oraz reklamy zewnętrzne – są widoczne na elewacjach sklepów Netto i na billboardach w wybranych miastach w całym kraju.

Dodatkowo w ramach kampanii zostaną opublikowane artykuły prasowe, w których prawdziwi pracownicy Netto, zatrudnieni w trzech głównych obszarach działalności firmy (sklepy, magazyny, administracja), opowiedzą o swoich doświadczeniach z pracy, warunkach zatrudnienia i relacjach panujących w firmie.

Dołącz do dyskusji: Netto w nowej kampanii stawia swoich pracowników w centrum uwagi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl