SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neuronica wybiera do współpracy Quality Public Relations

Agencja Quality Public Relations poprowadzi działania komunikacyjne dla debiutującej na rynku marki kosmetycznej z portfolio Basel Olten Pharm - Neuronica.

W ramach podpisanej umowy agencja będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, zakup reklam oraz działania niestandardowe.

Za obsługę klienta odpowiadają Marta Achtabowska, project manager oraz Beata Okrój-Rozbiewska, CEO agencji.

Neuronica to marka kosmetyków do pielęgnacji skóry dojrzałej. Produkty dostępne są w wybranych aptekach oraz w sprzedaży internetowej.

 

 

Dołącz do dyskusji: Neuronica wybiera do współpracy Quality Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl