Neuronica wybiera do współpracy Quality Public Relations

Agencja Quality Public Relations poprowadzi działania komunikacyjne dla debiutującej na rynku marki kosmetycznej z portfolio Basel Olten Pharm - Neuronica.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Neuronica wybiera do współpracy Quality Public Relations

W ramach podpisanej umowy agencja będzie odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, zakup reklam oraz działania niestandardowe.

Za obsługę klienta odpowiadają Marta Achtabowska, project manager oraz Beata Okrój-Rozbiewska, CEO agencji.

Neuronica to marka kosmetyków do pielęgnacji skóry dojrzałej. Produkty dostępne są w wybranych aptekach oraz w sprzedaży internetowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"