New Age Media z Helios i Kinoplex

New Age Media, dom sprzedaży reklamy w multipleksach, podpisałumowę dotyczącą sprzedaży reklamy w sieci kin Helios i Kinoplex.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy sprzedaży reklam w 14 kinach należących do sieciHelios i Kinoplex. Została podpisana za pośrednictwem firmyKinoMedia, która reprezentuje Helios i Kinoplex w kwestii kontaktówz NAM.

W rezultacie udział rynkowy oferty NAM pod względem ilościekranów w multipleksach w Polsce wzrósł do 66%. Oferta New AgeMedia obejmie teraz łącznie 332 ekrany w multipleksach Cinema Cityi kinach Orange IMAX oraz kinach Helios i Kinopleks, co umocnipozycję firmy jako lidera w branży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem