New Age Media z Helios i Kinoplex

New Age Media, dom sprzedaży reklamy w multipleksach, podpisałumowę dotyczącą sprzedaży reklamy w sieci kin Helios i Kinoplex.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy sprzedaży reklam w 14 kinach należących do sieciHelios i Kinoplex. Została podpisana za pośrednictwem firmyKinoMedia, która reprezentuje Helios i Kinoplex w kwestii kontaktówz NAM.

W rezultacie udział rynkowy oferty NAM pod względem ilościekranów w multipleksach w Polsce wzrósł do 66%. Oferta New AgeMedia obejmie teraz łącznie 332 ekrany w multipleksach Cinema Cityi kinach Orange IMAX oraz kinach Helios i Kinopleks, co umocnipozycję firmy jako lidera w branży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami