New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media

Wystartowały pierwsze w 2023 roku kampanie świadomościowe marki New Balance prowadzone przez Performance Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media

Działania agencji obejmują przygotowanie strategii mediowej oraz prowadzenie i zakup kampanii digital w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.

Emisja kampanii display & video odbywa się na wielu płaszczyznach mediowych, m.in. na Facebooku, TikToku czy w sieci reklamowej Google.

- Cieszymy się z kontynuacji współpracy, równocześnie dziękując za zaufanie, którym jesteśmy obdarzani. Nasze grono specjalistów stara się udowadniać każdą wspólną kampanią, że nasza współpraca zmierza w coraz to lepszym kierunku, dzięki czemu osiągamy wspólnie satysfakcjonujące rezultaty - komentuje Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.

- Nasza strategia biznesowa na ten rok zakłada dotarcie do nowej grupy docelowej, odświeżenia konsumenta New Balance przy jednoczesnym utrzymaniu charakteru marki oraz przetestowanie nowych, niestandardowych narzędzi, które pomogą nam w realizacji wspomnianych celów. Oferta Performance Media spełniała te wszystkie założenia - dodaje Miłosz Krywański, CEE digital marketing manager New Balance.

Agencja Performance Media prowadzi też działania SEO dla słowackiej, czeskiej i węgierskiej wersji sklepu New Balance.Współpraca agencji z klientem rozpoczęła się w ubiegłym roku po wygranym przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska