New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media

Wystartowały pierwsze w 2023 roku kampanie świadomościowe marki New Balance prowadzone przez Performance Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media

Działania agencji obejmują przygotowanie strategii mediowej oraz prowadzenie i zakup kampanii digital w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.

Emisja kampanii display & video odbywa się na wielu płaszczyznach mediowych, m.in. na Facebooku, TikToku czy w sieci reklamowej Google.

- Cieszymy się z kontynuacji współpracy, równocześnie dziękując za zaufanie, którym jesteśmy obdarzani. Nasze grono specjalistów stara się udowadniać każdą wspólną kampanią, że nasza współpraca zmierza w coraz to lepszym kierunku, dzięki czemu osiągamy wspólnie satysfakcjonujące rezultaty - komentuje Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.

- Nasza strategia biznesowa na ten rok zakłada dotarcie do nowej grupy docelowej, odświeżenia konsumenta New Balance przy jednoczesnym utrzymaniu charakteru marki oraz przetestowanie nowych, niestandardowych narzędzi, które pomogą nam w realizacji wspomnianych celów. Oferta Performance Media spełniała te wszystkie założenia - dodaje Miłosz Krywański, CEE digital marketing manager New Balance.

Agencja Performance Media prowadzi też działania SEO dla słowackiej, czeskiej i węgierskiej wersji sklepu New Balance.Współpraca agencji z klientem rozpoczęła się w ubiegłym roku po wygranym przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek