New business director Empiku Łukasz Kmiecik w zarządzie e-Muzyki

Łukasz Kmiecik, new business director w Empiku, przeszedł z rady nadzorczej do zarządu kontrolowanej przez Empik spółki e-Muzyka. Natomiast do rady nadzorczej e-Muzyki powołana została Natalia Korzeniecka-Walak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
New business director Empiku Łukasz Kmiecik w zarządzie e-Muzyki

W zarządzie e-Muzyki Łukasz Kmiecik objął funkcję wiceprezesa. Zastąpił na niej Piotra Światka, którego oddelegowanie do zarządu z rady nadzorczej spółki wygasło w zeszły piątek.

Łukasz Kmiecik jest związany z Grupą Empik od sześciu lat. Początkowo był dyrektorem ds. strategii i innowacji, a w kwietniu ub.r. został new business directorem. Odpowiada za rozwój biznesu biletowego Grupy Empik (marki Empik Bilety oraz Going.) oraz nowe technologie muzyczne (uruchomiona wiosną br. platforma Empik Music). Zajmuje się też nadzorem nad niektórymi spółkami zależnymi, jest członkiem zarządu Empik Ventures i członkiem rady nadzorczej Empik Foto.

Przed pracą w Empiku Łukasz Kmiecik był związany m.in. z Arthur Andersen (następnie Ernst & Young), WestLB Bank Polska i MDDP Business Consulting.

W radzie nadzorczej e-Muzyki Kmiecika zastąpiła Natalia Korzeniecka-Walak. Z Empikiem jest związana od 2016 roku, zajmuje się kwestiami prawnymi i compliance, pełni funkcję dyrektora ds. korporacyjnych. Wcześniej pracowała m.in. w kancelarii prawnej CMS Cameron McKenna.

Prezesem e-Muzyki od połowy 2010 roku jest Jan Ejsmont. W pierwszej połowie br. firma zanotowała 20,971 mln zł przychodów sprzedażowych, 1,45 mln zł zysku operacyjnego i 1,22 mln zł zysku netto, wobec 15,54 mln zł wpływów, 1,17 mln zł zysku operacyjnego i 919,9 tys. zł zysku netto rok wcześniej.

Do Empiku należy 80,25 proc. akcji e-Muzyki.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"