newonce rezygnuje z radia. Czas na podcasty i wideo

Internetowa platforma newonce kończy emisję radiową. Zamierza skupić się na tworzeniu podcastów i treści wideo na YouTube’a, TikToka i Instagrama.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
newonce rezygnuje z radia. Czas na podcasty i wideo

- Wyciszamy stream live, bo radio na żywo przestało być dla nas kluczową częścią ekosystemu. Ludzie wolą słuchać on demand - czego dowodzi milion odsłuchań naszych podcastów w trzecim kwartale tego roku – a jak pokazują raporty, Polacy słuchają podcastów przede wszystkim z YouTube’a. Dlatego też uruchomiliśmy nowy kanał na tej platformie, na którym wylądowało ponad 200 archiwalnych podcastów z naszej bazy i gdzie publikować będziemy kolejne epizody - wyjaśnia w komunikacie prasowym Mih Michalski, szef newonce.media.

Pierwszy kanał youtube’owy newonce ma obecnie ponad 110 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim ok. 500 materiałów zanotowało łącznie 42 mln odtworzeń.

newonce: nowe podcasty i wideocasty

Nowymi cyklami podcastów i wideocastów na newonce są cykle od platformy kreatywnej 4the20s i PPW - warszawskiej ekipy popularyzującej undergroundowy wrestling

Publikowane też będą kolejne odcinki podcastów i wideocastów „Wojsiat Ogólnie” dr Joanny Wojsiat, „Psychodelicje” Macieja Lorenca, Queerzone i Towaru eksportowego Yulii, „Community Based” Hani Szkarłat, „Plot Twist” Tycjany i Jacka Sobczyńskiego, „Jezioro, łabędzie” Macia Morettiego czy „Za daleki odlot” Filipa Kalinowskiego.

newonce będzie też rozwijać cykle „No Way”, „O ch*j chodzi?”, „Rapowy Przegląd Tygodnia” i „Ej, znasz to?”. - Szykujemy poszerzony o filmowo-serialowe rozmowy z gośćmi „Plot Twist Extra”, dedykowany rapowemu podziemiu UNDER i cykliczny „Open Day”, podczas którego wyławiamy nowe, muzyczne talenty. Regularnie publikować będziemy też wywiady z gośćmi ze świata popkultury, co będzie naturalną kontynuacją treści powstających wcześniej w radiowym „Poranku” - wylicza Mih Michalski.

Nowa odsłona newonce jest promowana pod hasłem „there is more…” - Zachęcamy odbiorców do wyjścia z baniek informacyjnych. Rolą mediów takich jak newonce jest pokazywanie rzeczy, których nie podaje nam algorytm, wskazywanie zjawisk spoza głównego nurtu, ale też komentowanie tego, o czym mówi się szeroko. Jesteśmy tam, gdzie mainstream spotyka niszę. Nie tylko podążamy za trendami, ale też analizujemy je i podważamy. W nowej erze zapraszamy naszych odbiorców do tego samego - podkreśla Michalski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu