Newsweek chce być "Trendy"

"Trendy 2005" w tygodniku Newsweek Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W numerze 33, który ukaże się na rynku 9 sierpnia, tygodnik Newsweek Polska rozpoczyna serię publikacji o trendach połowy pierwszego dziesięciolecia XXIwieku - "Trendy 2005".

W cyklu artykułów, które będą się ukazywały w czterech kolejnych numerach tygodnika, Newsweek stworzy portret najważniejszych przemian cywilizacyjno-technologicznych jakie czekają nas w nadchodzącym roku. Wykorzystane zostaną tu najnowsze opracowania naukowe, socjologiczne i planyrozwoju najbardziej ekspansywnych firm na świecie. Jak zmieni się nasze życie - wszystko od rynku pracy przez styl życia, telewizję, sztukę, po nasze życie duchowe.

W pierwszym materiale z cyklu "Trendy 2005" Newsweek przygląda się przemianom religijnym. Jak ewoluują największe formacje wyznaniowe, czego poszukujemy dziś w wierze i co przyniosą nam radykalizujące się nurty Islamu. Cykl jest nie tylko publicystyczną próba uporządkowania zachodzących przemian, ale również przybliżeniem możliwości jakie pojawiają się dziś przed każdym z nas. Budowanie  kariery i dobrobytu w obecnym, megakonkurencyjnym środowisku wymaga więcej informacji niż kiedykolwiek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]