SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Newsweek Polska ma dyrektor marketingu

Tamara Obłamska-Rozmus objęła stanowisko szefa działu marketingu tygodnika Newsweek Polska.

Obłamska-Rozmus będzie odpowiedzialna za koordynację komunikacji marketingowej brandu, PR oraz event marketing.

Jak informuje wydawca pisma - Axel Springer Polska - jest to nowe stanowisko  w redakcji. Do tej pory za koordynację działań marketingowych odpowiedzialny był Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny "Newsweek Polska".

Wcześniej Tamara Obłamska-Rozmus pracowała w Pionie Komunikacji Korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA, gdzie uczestniczyła m.in. w rebrandingu marki TP oraz w Agorze SA, gdzie odpowiadała za wprowadzenie na rynek, promocję oraz PR portalu gazeta.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Newsweek Polska ma dyrektor marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl