Nexen Tire Polska nowym klientem Adheads. Marka debiutuje na socialach

Marka oponiarska Nexen Tire zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Nexen Tire Polska nowym klientem Adheads. Marka debiutuje na socialach
mat.prasowe

Agencja w ramach umowy ze wspomnianą marką odpowiada za strategię, ideę kreatywną, produkcję contentu, promocję, moderację treści i przeprowadzanie aktywacji konsumenckich. Adheads wsparło Nexen Tire Polska w uruchomieniu i pełnej obsłudze oficjalnych kanałów marki na platformach Meta, Facebooku i Instagramie. 

Jak podkreśla agencja Adheads, odpowiedzialna za kompleksową obsługę komunikacyjną Nexen Tire Polska w mediach społecznościowych, celem działań jest nie tylko prezentacja oferty, ale przede wszystkim konsekwentne budowanie świadomości marki wśród polskich kierowców – zwłaszcza tych, dla których motoryzacja to coś więcej niż codzienna rutyna.

Nexen Tire jest globalnym producentem opon z siedzibą w Korei Południowej. Posiada zakłady produkcyjne w Korei i Chinach, nowoczesną fabrykę w Czechach oraz globalną sieć badawczo-rozwojową (m.in. USA, Niemcy, Chiny).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero